subota, 8. srpnja 2017.

#RECENZIJA: Essence prismatic rainbow glow highlighter

Znate ono kada vam određeni proizvod izgleda nepraktično do te mjere da nemate ideju što činiti sa njim, a onda se, kada ga krenete koristiti, pokaže u potpuno drugačijem svijetlu i odjednom nađete više namjena i načina na koje ćete ga upotrebljavati? Bez sumnje, *Essence prismatic rainbow glow highlighter se kod mene pokazao kao jedan od takvih proizvoda.

Essence prismatic rainbow glow highlighter dolazi u transparentnoj plastičnoj ambalaži dovoljno čvrstoj da zaštiti svoj sadržaj i čvrstog zatvaranja da nema šanse da se otvori kada vi to ne želite. Ambalaža je po meni izrađena sasvim kvalitetno da se ni na trenutak ne morate odvajati od svog duginog highlightera ukoliko poželite napraviti mjesta za njega u vašoj kozmetičkoj torbici.


Nijansa u kojoj možete kupiti prismatic rainbow je jedna i to 10 be a unicorn koju sačinjavaju ukupno četiri dugine  boje posložene u polukružnim šarama. Ako krenemo od gornjih, to su redom: crvena, breskvasta, žuta, te plava nijansa. Sve nijanse sadrže čestice shimmera koje su po meni krupnije i primjetnije na licu u odnosu na highlightere kakve inače preferiram, no smatram da je to stvar ukusa i da nekome mogu biti i taman po mjeri.


Tekstura highlightera je prilično mekana i morati ćete pripaziti prilikom aplikacije na kist zbog blagog trusenja. Pigmentaciju bih okarakterizirala srednjom nakon nadograđivanja što je sasvim u redu ukoliko ne želite pretjerati sa highlighterom na vašem licu i radije ćete ga pomalo nadograđivati do željenog intenziteta. Svaku od četiri nijanse možete koristiti samostalno koristeći se preciznijim kistom  ili ih međusobno miješati.


Ukoliko ih se odlučite koristiti samostalno, na donjem swatchu vas čekaju nijanse koje ćete nadograđivanjem postići na vrhovima jagodica (i na kapcima ukoliko vam se ta ideja učini zgodnom). Isprobala sam sve četiri nijanse koristiti samostalno i iznenadila sam se plavim highlighterom u kombinaciji sa tamnijim ljubičastim rumenilom i ombre efektu koji postižem sa redanjem crvenog, breskvastog i žutog highlighterom na najvišem dijelu jagodica. Upravo mogućnost istraživanja različitih kombinacija mi je i jedna od najdražih karakteristika ovoga proizvoda!


Ako ste pak manje znatiželjni, razveseliti će vas što jednostavnim apliciranjem svih nijansi zajedno dobivate nosivu šampanjac nijansu (vidljivo na swatchu) koja će laskati vašim dnevnim kombinacijama. A ako vas možda plava nijansa učini nespojivom i nju odlučite izostaviti, dobiti ćete prekrasan breskvasti highlighter koji je apsolutno poželjan u ljetnim kombinacijama.


Jedino što me zasmetalo kod ovoga proizvoda je njegova trajnost s obzirom da mi ni na jednoj podlozi nije izdržao dulje od prosječna 4 sata i morala sam ga popravljati kroz dan. To mi u hladnijim razdobljima još i nebi toliko smetalo s obzirom da sam u velikoj torbi sposobna nositi svašta, pa tako i krcatu kozmetičku torbicu unatoč tome što stvari iz nje gotovo i ne koristim, ali sada kada mi je cilj izaći sa što manje stvari, highlighter je zadnje što želim nositi sa sobom.

10 grama proizvoda platiti ćete 29, 90 kuna. Po meni je ovo pristupačna cijena s obzirom na to što dobivate, a potrošiti ga trebate u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Sastojke možete vidjeti niže.



*PR PROIZVOD

Jeste li već isprobali Essence prismatic rainbow glow highlighter?
Kako vam se sviđa ideja duginih boja?
Pišite mi! :)






2 komentara:

  1. U početku koristenja mi nije bio nesto..
    A sada.. nakon mjesec dana svakodnevnog korištenja- obozavam ga 😍👌🔝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je definitivno jedan od proizvoda koji postaje sve zanimljiviji kada ga se krene koristiti :)

      Izbriši