utorak, 22. kolovoza 2017.

#OOTD+ review with ROSEGAL: Marilyn Monroe

Današnji outfit post je moj najomiljeniji do sada objavljen na blogu. Sve je krenulo od Marilyn Monroe suknje sa RoseGal stranice, a zatim su se poklopili i svi ostali detalji da bi nastao outfit koji me je vratio u neka prošla vremena.

Suknju možete naći OVDJE, a sa RoseGala su i crne cipelice iz posta. Iste su (samo različite boje) kao i one o kojima sam vam pisala u Gamiss haulu (OVDJE), pa se neću ponavljati. Cipelice se nalaze na ovome LINKU.
Suknja me bez sumnje oduševila. Otisak je savršen, kroj također, a uz to je i izrađena većim dijelom od pamuka što je čini udobnom i prozračnom za nošenje. Veličina je univerzalna, a po mojim procjenama će odgovarati XS-L veličini s obzirom da je pasica elastična. Sa strane ima i patent.


 majica (h&m)
*suknja (RoseGal)

High Waist Pleated Face Print Skater Skirt

*sandale (RoseGal)

High Heel Ankle Strap Sandals

*torba (Gamiss)
*naočale (Gamiss)



*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio današnji outfit?
Pišite mi! :)










2 komentara: