subota, 5. kolovoza 2017.

#OOTD+ review with ZAFUL: Cami Cut Out Scalloped Midi Dress

Kada bih morala izdvojiti najdražu narudžbu do sada sa svih stranica sa kojima surađujem,bez sumnje bi to bila narudžba sa haljinom iz današnjeg posta. Naručena je sa Zaful stranice i stigla je kao i inače unutar dva tjedna od naručivanja.

Haljinu možete pronaći na ovome LINKU. Kao što ćete i vidjeti radi se o bež crvenoj haljini divnog A kroja sa podesivim naramenicama i blagim dekolteom. Kod haljine su me najviše oduševile čvrstoća i udobnost materijala od kojeg je napravljena, čipkani dio koji je nadmašio sva moja očekivanja, te ušiveni patent sa stražnje strane koji kvalitetom ne odskače od ostatka. Naručila sam je u M veličini služeći se tablicom mjera na stranici i ni ovoga puta nisam primijetila odstupanja. Smatram da je cijena haljine na mjestu s obzirom na ono što dobivate, a bila bih spremna izdvojiti i veću svotu novaca za nju. Mislim da bi bila sasvim prikladna i za neku formalniju prigodu.

Ostavljam vas sa fotografijama moje nove najomiljenije haljine :)




  



*haljina (Zaful)
*sandale (Gamiss)
torba (AliExpress)

*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio današnji outfit?
Volite li crvene haljine?
Pišite mi! :)





4 komentara:

  1. Prekrasna haljina ,elegantna, osobno jedini minus mi je bež cif

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam valjda jedna od rijetkih koje vole da se cifovi vide, ali ne bi bilo loše ni da su stavili crveni :)

      Izbriši
  2. Prekrasna haljina i odlično ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši