ponedjeljak, 14. kolovoza 2017.

OOTD+ review with ZAFUL: Prugice / BACK TO SCHOOL PROMOTION /

Haljinica koja je tema današnja posta stigla mi je sa Zaful stranice. Jako sam joj se veselila, no na kraju nije ispala baš onakva kakvu sam je očekivala. Što me to razočaralo, slijedi u nastavku posta.

Haljinicu možete naći OVDJE. Mislim da ćete se na prvi pogled svi složiti kako je kombinacija prugaste haljine i bijele majice ispod pogođena. Zanimljive naramenice, izrez te volani čitavom duljinom samo će potvrditi o kako se radi o zaista divnoj haljinici. Veličina joj je univerzalna i što se mojih proporcija tiče mi odgovara (smatram da će odgovarati djevojkama koje nose S i manji M), no nažalost to ne mogu reći za duljinu. Haljina je za moj ukus prekratka što ćete moći vidjeti i na fotografijama, a s obzirom da ja nisam jako visoka, djevojkama iznad 160 centimetara visine je ne preporučujem naručivati. Također, izrađena je od čistog poliestera i dok je kod haljinice on nekako krući i ugodniji za kožu, kratka majica je skroz plastična i ne dozvoljava koži da diše. Nakon ovog fotografiranja, haljinicu ću nositi na plažu dok kratku majicu bacam jer mi se materijal stvarno nije svidio.

Bez obzira što naručeni proizvod nije najidealniji, oko outfita sam se potrudila i nadam se da će vam se svidjeti.


*haljina (Zaful)

Plain Tee With Striped Cami Dress Set

*torba (Gamiss)
sandale (Tommy Hilfiger)
*naočale (Gamiss)

Na Zaful stranici možete do 22. kolovoza sudjelovati i u:
/ BACK TO SCHOOL PROMOTION / u kojoj možete osvojiti odjeću po izboru. Pravila i korake koje morate slijediti ćete naći OVDJE. U tijeku je i besplatni shipping! :)



*PR PROIZVOD

Kako vam se svidjela haljinica?
A cjelokupni outfit?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Slatka!Sjecam se devedesetih i kombiniranja sa biciklističkim tajcama ispod, ahh ostarila 😂😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ne vjerujem da si puno starija od mene, a devedesete nisu bile tako davno :)
      Kada vidim te kombinacije sa tajicama ispod svega živoga, postanem pobožna u nadi da se taj trend nikad ne vrati...

      Izbriši