utorak, 31. listopada 2017.

RECENZIJA: Silverex krema za lice za problematičnu, osjetljivu kožu sa nepravilnostima

Nakon otprilike mjesec i pol korištenja Silverex kreme za lice, tjeram zadnje kapi iz tubice, zbog čega mislim da je krajnji trenutak da vam prenesem svoje svježe dojmove vezane uz taj proizvod. Ako vas zanima kako se  ova krema pokazala na mojoj koži te hoću li je ponovno kupovati, čitajte dalje.

Silverex krema za lice dolazi upakirana u kartonskoj kutiji na kojoj se nalazi opsežna količina informacija sa kojom ću vas upoznati kroz ostatak posta. Tubica u kojoj se proizvod smjestio, izrađena je od čvrste i fleksibilne plastike, te ponavlja dizajn kakav se našao i na kutiji. Proizvod se sa lakoćom dozira kroz otvor manjih dimenzija. Ambalaža ni po čemu ne odskače od ambalaža sličnih proizvoda ljekarničkog branda, a kod njih mi se uvijek sviđa što su jednostavne i nenametljive. U konačnici, ambalaža mi je i najmanje bitna ako mi se svidi ono što se nalazi unutar nje.


Prenijeti ću vam što Silverex piše o svom proizvodu kako biste se već na početku znali orijentirati hoće li ova krema odgovarati vašem tipu i stanju kože ili ćete potragu nastaviti negdje drugdje.



Moja je koža mješovita sa masnom t zonom i normalnim ostatkom lica. Ne bih rekla da je jako osjetljiva, no zna odreagirati, a većih nepravilnosti u vidu težih oblika akni nemam (tu i tamo se pokoja pojavi u osjetljivo doba mjeseca). Komedoni (zatvoreni) su ono što me, u manjoj ili većoj mjeri, muči već godinama.

Kremica je bež boje sa sitnim sivim zrncima, lagane i nemasne teksture, te blagog i ugodnog mirisa koji se neko vrijeme zadržava na licu. Čitavo vrijeme korištenja, nanosila sam je u sklopu jutarnje i večernje njege izbjegavajući izravan kontakt sa očima kako se i navodi u uputama. Za cijelo lice je dovoljna jako mala količina, a dolazi u količini od 50 mililitara što znači da vam može dosta dugo trajati. Ono što bih izdvojila kao prvu od pozitivnih karkteristika koju sam primijetila jest da se upija nekoliko trenutaka nakon nanošenja, te mogu odmah nastaviti sa nanošenjem pudera što mi je važno jer, od kada je počeo fakultet, ujutro ne raspolažem sa puno vremena odnosno da se bolje izrazim, jedva igdje stižem na vrijeme. Ne ostavlja ljepljivi trag na koži, ne mrvi se i kao takva je zaista zahvalna kao podloga prije šminkanja. Štoviše, divna tekstura i miris djeluju zaista osvježavajuće po ustajanju, a moram spomenuti i da krema baš umiri kožu izmučenu od cjelodnevnih slojeva šminke nakon odstranjivanja uvečer. Koža je po upijanju mekana i glatka na dodir, hidratacija kože mi je čitavo vrijeme korištenja bila na razini, a t zona održavana pod kontrolom odnosno ništa manje niti više sklona mašćenju nego inače. Ne znam što bih vam napisala o dijelu priče o aknama, no smatram da ova krema svojim sastavom može biti od pomoći u održavanju kože što čišćom od mikroorganizama koji im mogu pogodovati. Preporuka je da se krema kod kože sklone aknama koristi najmanje 3 mjeseca kako bi se vidjeli pravi rezultati. Na svojoj sam koži primijetila blagu redukciju zatvorenih komedona. Ostavljam vam LINK gdje možete pročitati iskustva osoba koje se bore sa aknama nakon korištenja ovoga proizvoda. Voljela bih da krema ima zaštitni faktor i to je ujedno i jedino što joj konkretno mogu zamjeriti. Nisam imala nikakve neželjene reakcije.


Cijena za 50 mililitara proizvoda iznosi 136 kuna, a rok trajanja joj je 12 mjeseci od otvaranja. Na ambalaži je navedeno kako je 98% sastojaka prirodnog podrijetla, te kako krema ne sadrži konzervanse, parabene, dodane sintetičke mirise ni bojila. Osim srebra i urosolične kiseline sadrži maslinovo i suncokretovo ulje, te karite maslac. Potpuni spisak sastojaka možete vidjeti ispod.


Da zaključim, zadovoljna sam kako se ova krema pokazala na mojoj koži, te je pored Avene Hydrance Optimale Legere kreme za normalnu/ mješovitu kožu smatram odličnim basic primjerkom za koji ću se svakako ponovno odlučiti kada se zaželim sigurne njege koja mi pruža dovoljnu hidrataciju i ne uzrokuje neželjene pojave na licu.

*PR PROIZVOD

Jeste li već isprobali Silverex kremu za lice za problematičnu, osjetljivu kožu sa nepravilnostima?
Kakvi su vaši dojmovi?
Pišite mi! :)













Nema komentara:

Objavi komentar