subota, 4. studenoga 2017.

#RECENZIJA: CURAPROX PROIZVODI

Danas sam vam se odlučila pisati o većem broju Curaprox proizvoda koji su se prije nekog vremena našli u mojim rukama. Iako ne smatram potrebnim, napominjem da (kao ni inače) to što proizvodi nisu kupljeni vlastitim sredstvima, odnosno što su dobiveni na recenziranje, nije ni na koji način utjecalo na moje mišljenje koje ćete čitati nekoliko redaka niže. Štoviše, veći dio proizvoda sam ponavljano kupovala i prije ove suradnje, a nastaviti ću kupovati i neke koje sam tek sada otkrila upravo zahvaljujući ovoj prilici na kojoj se zahvaljujem tvrtci Albidus (webshop Zdrav Osmijeh). Curaprox je već dugo na našem tržištu zbog čega vjerujem da ste se barem jednom sreli sa nekim od  njihovih proizvoda. Moje druženje sa tim brendom počelo je još u srednjoj školi (prije desetak godina) kada su proizvodi bili dostupni samo u ljekarnama gdje sam i imala sreću da otkrijem soft četkicu za zube koju više nikada poslije tog prvog susreta nisam poželjela mijenjati. Nadam se da ćete kroz današnje recenzije proizvoda naučiti i nešto novo, te da ću vas potaknuti da (ako već niste) temeljitu higijenu zuba postavite visoko na ljestvici prioriteta i možda u rutinu uvedete neke nove proizvode sa kojima se do sada još niste susreli. Za početak, slijedi fotografija svih proizvoda koje sam isprobavala posljednjih mjeseci. Kao što ćete primijetiti, nekoliko je proizvoda namijenjeno posebnoj njezi zuba, odnosno korištenju tijekom ortodontske terapije koja zahtijeva nešto veću pažnju s obzirom da zubi i međuzubni prostori nisu jedino o čemu u tom periodu trebate brinuti.


Odlučila sam kako će prvi proizvod o kojem ću vam pisati biti Curaprox ortodontski set (LINK). Dva su proizvoda iz seta koja sam kupila prilikom postavljanja fiksnog aparatića na gornju čeljust što znači da sam ih koristila i ranije: zubna četkica Curaprox CS 5460 ortho, te zubna četkica Curaprox CS 1009. Sa ostatkom proizvoda: međuzubnim četkicama Curaprox CPS, Curaprox ortodontskim voskom, te zubnim koncem Curaprox DF 845 sam se prvi put srela prilikom dobivanja ovoga seta. Unutar praktične torbice našla se i brošura Moj osmijeh s fiksnim ortodontskim aparatom. Cijena seta iznosi 189, 00 kuna. Prije nego krenem sa recenziranjem pojedinih proizvoda voljela bih istaknuti kako mi se jako svidjela ideja Curaproxa da u jednom setu objedini sve što će vam u početku biti potrebno za higijenu zuba nakon postavljanja fiksnog aparatića zbog čega nećete pogriješiti ako se odlučite kupiti ga, a setu zamjeram isključivo nedostatak konca za čišćenje uskih međuzubnih prostora koje je nezgodno (nekada čak i nemoguće) čistiti sa interdentalnim četkicama (preporuka: Curaprox DF 820 i DF 834 zubni konci). Ako se, prilikom postavljanja fiksnog aparatića, odlučite na ovaj set, preporučam još dodatno kupiti spomenuti konac za zube, te vodicu za ispiranje usne šupljine koju inače koristite i mislim da vam tada neće ništa nedostajati.


Prvi proizvod iz seta o kojem vam pišem je zubna četkica Curaprox CS 5460 ortho (LINK). Njezina cijena izvan seta iznosi 34, 90 kuna, a na stranici navode slijedeće:

Zubna četkica Curaprox CS 5460 "ortho" namijenjena je svima koji nose fiksni ortodontski aparat. Urezana vlakna na sredini četkice u potpunosti se prilagođavaju fiksnom ortodontskom aparatu. 5460 ultra tankih CUREN® vlakana nježno i precizno čisti bravice aparata, zube i desni.  Sadrži 5460 ultra tankih CUREN® vlakana promjera 0,1 mm. Zubna četkica CS 5460 "ortho" ima osmerokutni držač koji omogućava jednostavnije držanje i postavljanje vlakana pod kutem od 45 stupnjeva tijekom čišćenja.
Vlakna četkice za zube postavimo pola na desni pola na zub. Malim, kružnim pokretima, bez pritiska, četkajte zube. Važno je koristiti pravi pritisak - ako koristite prejaki pritisak četkica će se raširiti.


Ne mogu sa sigurnošću tvrditi da jest, no ovo je svakako jedina zubna četkica sa dijelom sa urezanim vlaknima za čišćenje zuba sa fiksnim aparatićem koju sam prilikom kupovanja našla i jedina takva koju sam i koristila. Iako mi sada nakon više mjeseci nošenja fiksnog aparatića nije nužan dio postave s obzirom da sam navikla koristiti ultra soft četkicu koju ćete također vidjeti niže u ovome postu, kada su mi tek postavili aparatić, bila je pravi spas jer sam sa njom puno manje zapinjala o bravice i samim time mi je prvih nekoliko (osjetljivijih) dana sa aparatićem činila četkanje ugodnijim (isto vrijedi i za dane nakon mijenjanja žice). Četkica ima tanka i gusto zbijena vlakna koja učinkovito čiste zube, mekana je i nježna prema zubima i desnima te ni nakon 3 mjeseca (nakon čega je mijenjam) korištenja ne mijenja oblik (danas sam otkrila kako koristim odgovarajući pritisak prilikom četkanja zuba s obzirom da se nekim mojih ukućanima vlakna četkica jako brzo iskrive). Dio koji mi se kod Curaprox četkica jako sviđa (vrijedi i za sve ostale koje ćete vidjeti niže) su njihove plastične kapice koje su praktične za putovanja. Nešto novo što sam naučila prilikom pisanja ovoga posta jest to da četkice nakon korištenja nikada ne bismo trebali prekrivati plastičnim kapicama jer to može pogodovati razmnožavanju mikroorganizama na njima. Znači, da još jednom ponovimo (za slučaj da griješite poput mene), kada operete zube, isperite četkicu i pustite je da se osuši bez vraćanja plastičnog dijela.


Idući je proizvod zubna četkica Curaprox CS 1009 (LINK), a to je ujedno i četkica koju koristim nakon četkanja zubiju prethodnom. Njezina cijena van seta je također 34, 90 kuna, a prenosim vam i što o njoj navode na stranici:

Zubna četkica Curaprox CS 1009 idealna je za čišćenje svakog pojedinog zuba zasebno, za nježno i učinkovito čišćenje ruba između zuba i desni, bez njihova oštećivanja. Četkica ima samo jedan snop vlakana i zaobljenu glavu, što omogućuje vlaknima da se u potpunosti prilagode anatomiji ruba između zuba i desni. Vlakna od CUREN® materijala duga su 9 mm, njihov promjer iznosi 0,15 mm i njihov snop je okruglo odrezan. Zubna četkica CS 1009  prikladna je za uporabu kod osoba s fiksnim ortodontskim aparatom, onih koji imaju izolirane ili nepravilno postavljene zube, implantate ili mostove.
Curaprox CS 1009 single četkica za zube je namijenjena za posebnu, "solo" tehniku čišćenja - tom tehnikom čisti se zub po zub i rub desni.
Solo tehnika:
  • koristiti slab pritisak i kružne pokrete
  • slijediti anatomiju zuba pri vođenju četkice
  • čistiti samo do ruba desni
  • UPOZORENJE - Četkicom CS 1009 ne četkajte desni!

Ovo je četkica koja me svakodnevno spašava na više načina. S obzirom da zube četkam nekad i više od 5 puta dnevno, a nisam dosljedna do te mjere da nakon svakog četkanja prostor oko bravica čistim interdentalnom četkicom (pogotovo ne zato što znam da neće proći ni sat vremena, a ja ću opet nešto grickati) ova mi četkica olakšava taj posao i odlično me služi da prostor oko bravica i između zuba i žice održavam većim dijelom čistim nakon međuobroka (napominjem kako ih nakon svakog ručka i prije spavanja čistim i interdentalnom četkicom, te mislim da je to nešto što osobe sa fiksnim aparatićem nužno trebaju raditi kako bi u potpunosti bile sigurne da im nigdje na dijelovima aparatića nisu ostali ostatci hrane, no ne mislim da bi nakon svakog obroka četkanje trebalo trajati dulje od deset minuta i da biste u tome trebali pretjerivati što je bio slučaj samnom prva dva tjedna nakon postavljanja aparatića kada sam provodila više vremena u kupaoni nego igdje drugdje- ukućani su me zezali kako sam od četkanja zuba napravila olimpijsku disciplinu). Dalje čemu mi ova četkica služi je četkanje osmice na gornjoj lijevoj čeljusti koju mi je običnom četkicom teže zahvatiti s obzirom na njezin položaj (raste okomito u sluznicu), ali i za četkanje stražnje plohe  gornjih i donjih prednjih zuba za koje mi se čini da običnom četkicom nikako ne mogu iščetkati kako treba od kada nosim fiksni aparatić i ti zubi su mi osjetljiviji. Nije rijetkost da nakon četkanja, još jednom temeljito iščetkam zub po zub i ovom četkicom. Vlakna ove četkice su nešto deblja i tvrđa od onih kod četkice, no i dalje nježna za korištenje. Sviđa mi se što je drška plosnata i tanja jer mi to četkanje čini jednostavnijim. Važno je da ovom četkicom ne dotičete desni jer na njih može imati jako agresivan učinak!


Idući proizvod iz seta su međuzubne četkice Curaprox CPS u praktičnoj plastičnoj kutijici u kojoj ih možete uvijek nositi sa sobom. Ovog proizvoda nema za kupiti pojedinačno, no ponuda međuzubnih četkica je široka i sigurna sam da ćete i van seta naći ono što vam treba (LINK). U kutijici se nalaze međuzubne četkice veličina 06, 14 i 28. Za sve četkice iz Curaproxa navode kako su fine sa iznimnom čvrstoćom, tanke, za veću učinkovitost i bezbolno čišćenje. 06 je namijenjena čišćenju međuzubnih prostora i za to se pokazala kao odličan izbor. Kao netko čiji su zubi zbijeni i time međuzubni prostori mali uvijek moram paziti da kupujem odgovarajuće interdentalne četkice, a vlakna od 0, 6 milimetara su se pokazala upravo takvima. Interdentalne su četkice nužan pratioc ortodontske terapije, no i čišćenja zuba svake osobe. U međuzubnim se prostorima lako zadržava hrana, što u konačnici uzrokuje upale desni, karijes i ostale neugodne probleme kojima se može tako jednostavno doskočiti samom higijenom zuba. Interdentalne četkice mi u početku nisu bile ni najmanje omiljene zbog čudnog osjećaja koji imate kada ih uvodite u međuzubne prostore, no sa vremenom sam se navikla i danas se na to više uopće ne obazirem. Kod Curaprox međuzubne četkice 06 mi se sviđa što je tanka, a posebno što mi držač još dodatno olakšava uvođenje u međuzubne prostore. Ukoliko prvi put koristite interdentalnu četkicu postoji mogućnost da će vaše desni blago krvariti čega se nemojte preplašiti, bitno je da četkicu gurate pod pravim kutom bez korištenja sile (VIDEO koji bi vam mogao olakšati).  Međuzubne četkice CPS 14 i 28 namijenjene su čišćenju prostora ispod i oko žica  fiksnog aparatića. Za čišćenje koristim manju četkicu CPS 14 (u obliku trokuta) dok mi je 28 prevelika i za njom ne posežem često. Sa CPS 14 nakon pranja zuba sa uobičajenom četkicom prođem prostore oko žica, te bravice sa svih strana. Za razliku od čišćenja međuzubnih prostora koje mi se čini puno ugodnije sa Curaprox proizvodima, ovdje ne vidim preveliku razliku u odnosu na bilo koju drugu veću interdentalnu četkicu koju sam koristila za čišćenje prostora između žica i oko bravica.


U setu dolazi i ortodontski vosak Curaprox koji također nije dostupan za kupnju pojedinačno. Vosak se koristi kako bi se spriječila iritacija sluznice u situacijama kada vam smetaju žica ili bravice fiksnog aparatića. Kako sam dobila dvije kutijice voska od svog ortodonta, a vosak, na svu sreću, koristila jedva jednom prilikom, ovog nisam isprobala, no ne vidim razliku u odnosu na te koje imam od ranije. Koristite ga tako da malu količinu ugrijete među prstima te prilijepite na željeno mjesto.


I posljednje što se našlo u torbici je zubni konac DF 845. Cijena za pojedinačnu kupnju mu iznosi 65, 90 kuna i mislim da se u tom slučaju dobiva veća količina od one koja se našla u setu. Za proizvod navode:

Zubni konac Curaprox DF 845 je idealan za čišćenje protetskih nadomjestaka i ortodontskih aparata. U kutijici se izmjenjuju dijelovi s mekanom spužvicom za čišćenje i plastični dijelovi koji olakšavaju provlačenje konca kroz teško dostupne prostore. Posebnost čvrstih dijelova je u tome da ih slina ne omekšava te ostaju čvrsti tijekom upotrebe.

Ovaj proizvod je nešto čime sam ostala zbunjena jer je konac koji sam prethodno koristila imao plastični dio za uvođenje, spužvasti dio za čišćenje bravica, te u nastavku uobičajeni tanki konac za čišćenje međuzubnih prostora koji ovaj konac nema. Ako sam dobro shvatila ovo je isključivo spužvasti konac za čišćenje prostora oko bravica. Plastični dio jako olakšava i ubrzava proces uvođenja između žica, no sama namjena konca me se uopće nije dojmila i ne smatram da je nužno ga imati, a pogotovo mi se nije svidjelo što se takvi proizvodi brzo troše zbog čega mu je i cijena za moj pojam previsoka. Možda griješim, no u svoju ga rutinu nisam uvrstila.


Slijede proizvodi koje sam dobila van prethodno recenziranog seta. Početi ću od Curasept AD 705 paste za zube. Cijena joj je 55, 90 kuna, a na stranici navode:

Zubna pasta Curasept ADS® 705 prikladna je za svakodnevno korištenje ili po preporuci doktora dentalne medicine. Sadrži 0,05 % klorheksidina (CHX) i 0,05 % fluorida za sprječavanje nastanka zubnih naslaga te sustav ADS® (Anti-Discoloration System) koji znatno smanjuje mogućnost obojenja zubi. Zubna pasta Curasept ADS® ne sadrži sredstvo za umjetno stvaranje pjene (natrij lauril sulfat), jer utječe na djelovanje klorheksidina. Preporučuje se korisnicima zubnih proteza ili fiksnih ortodontskih aparata, osobama sa zubnim implantatima i onima koji imaju poteškoća s tkivom oko zuba. Nakon operativnih zahvata preporučuje se koristiti zajedno s tekućinom za ispiranje usne šupljine Curasept ADS® 220, koja isto tako sadrži klorheksidin, a zajedno predstavljaju idealnu zaštitu od karijesa.
Upotreba: dva puta dnevno ili po uputama doktora dentalne medicine       


Kada su u pitanju paste za zube, tu sam jako teška i rijetko se odlučujem na promjenu paste koju inače koristim i koja mi odgovara (uglavnom su to blage biljne paste za zube, npr. Plidenta Herbal ili Propolis). Zapravo i nemam neka prevelika očekivanja od pasti osim što mi je važno da su okusom podnošljive te da mi desni nakon nekog vremena ne postanu osjetljivije (to mi se događalo sa svakom Vademecum pastom za zube koju sam koristila). S obzirom da su mišljenja struke, kada je korištenje klorheksidina u pitanju, podijeljena i ni sama nisam sigurna bih li ga koristila dulje razdoblje (neke od nuspojava kojima je ADS sustav u Curasept pasti navodno doskočio su diskoloracije zubiju i poremećaj okusa), u taj dio priče neću ulaziti već ću vam iznijeti subjektivni doživljaj prilikom korištenja. Zube sam ovom pastom četkala jednom dnevno i to uvečer prije spavanja. Iako ima specifičan okus koji se zadržava kraće vrijeme nakon ispiranja, nije neugodan i nije mi smetao. Ne pjeni se s obzirom da ne sadrži natrij lauril sulfat, no ni to ne mogu navesti kao zamjerku jer nije imalo utjecaja na četkanje zubiju i osjećaj čistoće u ustima (jasno nam je da nečistoće odstranjuje četkica, a ne pasta za zube). Štoviše, pastama sa tim sastojkom, pripisuje se oštećivanje sluznice ustiju i neželjena pojava afti, pa svakako ne može biti loše izbjeći ga kada god možemo. Gel je plave boje i dolazi u količini od 75 mililitara. S obzirom da se radi o pasti specijalne namjene i da se koristi u malim količinama, mislim da joj cijena nije toliko neprihvatljiva koliko sam pomislila na prvu dok sam još mislila kako će se ova pasta trošiti kao ostale koje koristim nekoliko puta dnevno (od kada nosim aparatić, sama potrošim i dvije tubice kaladonta mjesečno). Vjerujem da već znate, no za slučaj da se toga ne držite, želim napomenuti kako količina paste za zube koju valja koristiti kod svakog četkanja jest otprilike veličina zrna graška, nikako ne više od toga (donja fotografija to ne prikazuje da ne bude zabune!).


Zatim nam je tu zubna četkica Curaprox CS 5460 ˝ultra soft˝ (LINK) koju sam vam već spomenula pri početku današnjeg posta. Cijena ove četkice iznosi 34, 90 kuna, a ovo je ono što kažu o njoj:

Zubna četkica Curaprox CS 5460 "ultra soft" za sve koji vole svoje desni. Zubna četkica CS 5460 "ultra soft " iznimno je mekana i učinkovita pri uklanjanju zubnih naslaga, kao i uz rub desni. Nježnim četkanjem, uz uporabu minimalnog pritiska, četkica zadržava svoj oblik i čvrstoću, a zahvaljujući maloj, kompaktnoj glavi omogućuje jednostavan pristup svim teže dostupnim mjestima u ustima. Sadrži 5460 ultra mekanih CUREN® vlakana promjera 0,1 mm. Četkica ima osmerokutni držač koji omogućava jednostavnije držanje i postavljanje vlakana pod kutem od 45 stupnjeva tijekom čišćenja.
Vlakna četkice za zube postavimo pola na desni pola na zub. Malim, kružnim pokretima, bez pritiska, četkajte zube. Važno je koristiti pravi pritisak - ako koristite prejaki pritisak četkica će se raširiti (VIDEO o četkanju zubiju ovom četkicom).


Tko je jednom probao neku od Curaprox četkica, poprilično sam sigurna i da im je nakon toga ostao vjeran. Kao što sam već spomenula, Curaprox četkice koristim čitavo desetljeće i jedino što se promijenilo od kada sam stavila fiksni aparatić jest to da sam CS 1560 ˝soft˝ četkicu (LINK) zamijenila ˝ultra soft˝ varijantom. Kod ovih mi se četkica jako sviđa što su manjih dimenzija, pa dosežu i slabije dostupna mjesta, a posebno mi olakšavaju i čišćenje zuba čija se površina nakon lijepljenja bravica znatno smanjila (veće četkice mi obuhvaćaju preveliku površinu desni), te njihova gusto zbijena vlakna koja su mekana i nježna prema desnima, a učinkovito obavljaju svoju zadaću. Ove su četkice isplativije u većim pakiranjima tako da ih  uvijek i kupujem u pakiranjima od tri komada (ako možete dočekati Bipine vikend akcije na zubnu njegu, paket sa 3 četkice bude oko 60 kuna, a i na webshopu čiji sam vam link ostavila u uvodu su česte akcije ).


Curaprox CPS prime plus 06-011 međuzubne četkice još su jedan od proizvoda koji sam dobila na recenziranje. Njihova je cijena 57, 90 kuna, a za njih tvrde:
Međuzubne četkice Curaprox CPS "prime" su učinkovite, nježne i ispunjavaju cijeli međuzubni prostor, bez rizika od ozljeda. Prikladne su za čišćenje i najužih međuzubnih prostora. Redovitom upotrebom ovih četkica možemo spriječiti nastanak karijesa u međuzubnom prostoru, upalu desni i kasnije mogućeg parodontitisa (ispadanje zuba). Redovita i pravilna upotreba međuzubnih četkica Curaprox CPS uklanja zubne naslage iz međuzubnog prostora gdje ih četkica za zube ne može dosegnuti - uz četkicu, međuzubna četkica najvažniji je alat za postizanje glavnog cilja, doživotnog zdravlja zuba i desni. U setu Curaprox CPS "prime" plus set 06-011 je sadržano 5 različitih veličina međuzubnih četkica Curaprox CPS "prime": CPS 06, CPS 07, CPS 08, CPS 09 i CPS 011 s držačem UHS 409
Upotreba je vrlo jednostavna: jednom provucite međuzubnu četkicu kroz svaki međuzubni prostor te ju izvucite van. Zahvaljujući izvanredno tankoj i izdržljivoj kirurškoj žici CURAL® dovoljno je samo jednom proći međuzubnom četkicom kroz svaki međuzubni prostor.


Jako sam zadovoljna Curaprox međuzubnim četkicama koje mi odgovaraju svojom veličinom, a to su 06 koju sam već spomenula gore u tekstu, te 07 i 08. Sve deblje četkice od prethodno spomenutih koristim za čišćenje dijelova fiksnog aparatića jer su moji međuzubni prostori premali za njih. Kao što sam već gore napomenula, kada je u pitanju čišćenje prostora oko bravica i između žica u pitanju, ne vidim neku veliku razliku između Curaprox i nekih jeftinijih međuzubnih četkica, no kada je čišćenje međuzubnih prostora u pitanju, tu je razlika osjetna i čak mislim da, bez imalo sumnje, mogu reći kako su ovo moje omiljene međuzubne četkice koje sam do sada koristila. Dok u drogerijama nisam primijetila da se mogu kupiti pojedine veličine ovih četkica na web shopu Zdrav-osmijeh dostupni su paketi od po pet četkica iste veličine sa plastičnim držačem. Dio u obliku prstena na držaču znatno olakšava držanje i korištenje četkica, a ugodno me iznenadio i jednostavan sistem izmjene samih nastavaka. Set sa pet međuzubnih četkica iste veličine izaći će vas 57, 90 kuna što jest  puno s obzirom na to što nam se danas sve nudi na tržištu, no sa druge strane i nije ukoliko ćete prioritet postaviti na ugodnost prilikom korištenja i izdržljivost međuzubnih četkica. Ja ću sigurno naručiti setove međuzubnih četkica u dvjema najmanjim veličinama jer sam sad već toliko navikla na njih da se ne želim vraćati na ono što sam prije koristila. Uzmem li u obzir da paket potraje 2 i pol mjeseca ukoliko se četkice redovito mijenjaju, čak ni mom studentskom budžetu to nije neka prevelika prepreka da si ne bih mogla osigurati ono što mi u ovom trenutku najbolje odgovara.


I posljednji proizvod o kojem vam danas pišem je strugač jezika Curaprox CTC 203 čija je cijena 39, 90 kuna. Služi:

Strugač jezika Curaprox CTC 203 učinkovito je pomagalo u borbi protiv halitoze (lošeg zadaha) koja se može pojaviti zbog bakterijskih naslaga na površini jezika, u brazdama na jeziku ili u međuzubnim prostorima. Anatomski oblik strugača uvelike smanjuje nagon na povraćanje, a njegov učinak je nestanak neugodnog zadaha. Zajamčen uspjeh od prve upotrebe. U pakiranju se nalazi strugač jezika s jednostrukim (201- za dnevno čišćenje) i dvostrukim (202- posebno za temeljito i dubinsko čišćenje) lukom. 
Površinu jezika čistite tako da strugačem za jezik 2 do 3 puta prijeđete po jeziku od korjena jezika do vrha jezika.
Ove napravice koristim svake večeri i uvelike su mi ubrzale čišćenje jezika u usporedbi sa čišćenjem sa četkicom za zube. Iako nemam probleme sa zadahom, već dugo imam naviku da nakon posljednjeg čišćenja zuba navečer iščetkam i jezik i da sam primijetila da ovako nešto postoji na tržištu sigurno bih kupila i puno ranije. Strugači se lijepo prilagođavaju jeziku, ne izazivaju mi ni najmanji nagon na povraćanje i učinkovito obavljaju svoju zadaću. Ako vam treba nešto ovakvo, imate moje najtoplije preporuke!

Ovdje se završava naše današnje druženje koje je bilo malo opsežnije nego inače, no vjerujem da je tema bila mnogima zanimljiva i da vam to nije smetalo. Nadam se da ste pronašli neke nove i zanimljive proizvode koje ćete uvrstiti u svojoj rutini i možda naučili nešto što do sada još niste znali, a svakako biste trebali. Mislim da nema ničeg važnijeg što bih vam mogla reći za kraj osim da pazite na svoje zube, održavate ih čistima, te redovito posjećujte stomatologa jer zdrav i lijep osmijeh ono su što bi trebalo krasiti svakoga od nas.
*PR PROIZVODI
*boldani tekst je preuzet sa www.zdrav-osmijeh.com
Jeste li isprobali neke od Curaprox proizvoda?
Imate li omiljeni?   
Pišite mi! :)


                                                                                               

Broj komentara: 6:

  1. Koristim Curaprox četkicu već neko vrijeme, isprobala sam ultra soft i soft verziju. Ultra soft mi je nekako draža jer imam oštećene zubne vratove pa mislim da je nekako nježnija za to područje. Već neko vrijeme razmišljam i o njihovoj zuboj pati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema nježnijih četkica od Curaproxovih, bar ne među onima koje sam ja koristila :) vjerujem da nećeš pogriješiti ako isprobaš pastu jer cjelokupni dojam koji sam stekla nakon korištenja svih ovih proizvoda jest taj da Curaprox zaista razmišlja o svakom svom proizvodu i da u njihovom asortimanu postoji adekvatan proizvod za svako stanje zuba tako da ne sumnjam da ćeš naći i pastu koja će ti odlično odgovarati :)

      Izbriši
  2. Obožavam njihove četkice ali one sa 5000 i nešto, najmekše.. probala sam i sa ovin intradentalnim četkicama ali raskrvare mi meso tako da se držim konca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične su im četkice :) kod interdentalnih moraš jako paziti, prije svega pogoditi veličinu (najlakše je pitati zubara da odredi) i pravi kut umetanja. U početku je normalno da desni blago krvare, no to kroz koji dan prestane u potpunosti. Ja još uvijek moram koristiti konac za neke prostore gdje i on jedva prođe, ali interdentalne su mi postale puno draže i smatram ih učinkovitijima :)

      Izbriši
  3. Draga Iva, mogu li ove interdentalne zamijeniti upotrebu konca? Nisam ih nikad probala, a cine mi se prakticnije, pa cak i ucinkovitije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu, no ovisiti će koliki su vam međuzubni prostori. Ja koja imam jako zbijene zube između nekih ne mogu proći sa četkicom i moram koristiti konac. Po meni, apsolutno bolje i i puno brže očiste interdentalne :)

      Izbriši