utorak, 21. studenoga 2017.

#RECENZIJA: Too Faced Sweet Peach paleta sjenila

Too Faced Sweet Peach paletu sjenila poželjela sam imati čim sam je vidjela, još dosta prije nego je uopće puštena u prodaju. Zanimljivo je kako je to prva Too Faced paleta koja mi je odmah zapela za oko, a i prvi proizvod toga brenda koji sam ikada kupila. Danas ćete čitati kakav je dojam ostavila na mene.


Ono što Too Faced Sweet Peach paletu čini posebnom već na prvi pogled jest njezina ambalaža. Limena ambalaža, koju ćete naći unutar kartonske kutije, najslađa je ambalaža koju sam ikada vidjela. Pored pastelne, roze, narančaste i zlatne boje koje su baš po mom ukusu, tu su i divni reljefi breskvica na prednjoj strani. Paleta ima čvrsto magnetsko zatvaranje i držim da je jedna od najkvalitetnije izrađenih paleta sjenila (ako ne i najkvalitetnija) što se ambalaže tiče. 


Unutar ambalaže čeka vas ogledalo koje smatram da ne bi nedostajalo da su ga odlučili ne staviti s obzirom da je natpisom prekriven veći središnji dio što ga ne čini najpraktičnijim za korištenje te 18 sjenila za oči različitih završnica. S obzirom na naziv palete, očekivali bismo da će u paleti dominirati jaki topli breskvasti, rozi i narančasti tonovi, no ova paleta sadrži savršeno omjer toplijih i neutralnih nijansi nosivih svakodnevno.


Ono što ćete također odmah primijetiti je divan miris breskve koji se širi iz palete, a za koji me veže i nekoliko situacija kada su me ljudi pitali koji to parfem nosim. Zaisto je nevjerojatno i potpuno neočekivano koliko se miris sjenila zadržava na kapcima. :) 


Nazivi nijansi su: White Peach, Nectar, Peaches ´n Cream (1. stupac), Luscious, Cobbler, Georgia (2. stupac), Just Peachy Candied Peach, Caramelized (3. stupac), Bless Her Heart, Bellini, Puree (4. stupac), Tempting, Pach Pit, Summer Yum (5. stupac), te Charmed, I´m Sure, Delectable, Talk Derby To Me (6. stupac). Ne trebam posebno objašnjavati zašto mi je istraživanje palete zanimljivije kada nijanse sjenila imaju svoje nazive, zar ne? :)


Odlučila sam da ću vam o svakoj nijansi napisati nekoliko riječi s obzirom da ću tako lakše napisati i što mi je kod pojedinih zasmetalo. Ako vam se ne čita detaljno o svakoj nijansi, čeka vas i kratki cjelokupni dojam ispod, pa preskočite. O trajnosti samih sjenila neću donositi zaključke s obzirom da sam ih bez baze koristila isključivo kako bih dobila uvid u samu pigmentaciju i ponašanje prilikom nanošenja na kapke, a inače ih nanosila na Macovu 24-Hour Eye Extend bazu (RECENZIJA). 

Swatchevi su rađeni po redcima i fotografirani na danjem svijetlu i pod izravnom sunčevom svijetlošću. Imajte na umu da je prilikom swatchanja više puta prijeđeno prstom kako bi se dočarala nijansa zbog čega će vam se možda učiniti da su neke nijanse pigmentiranije nego što jesu, te svakako savjetujem da detaljno pročitate recenziju ako planirate kupnju ove palete.

U prvome redu imamo:


WHITE PEACH-svijetla bež nijansa, žutog podtona, satenske završnice. Izuzetno mekana, lako se nanosi uz blago trušenje prilikom aplikacije na kist, odlično pigmentirana. Koristim je za posvijetljivanje unutrašnjeg kuta oka i predjela ispod obrva.

LUSCIOUS- srednje bakreno smeđa, toplog podtona, metalik završnice. Svilenkaste teksture koja se slabo trusi prilikom aplikacije na kist, izuzetne pigmentacije. Apsolutno jedno od najdivnijih sjenila koje posjedujem. Koristim ga uvijek kada sam uz žurbi na pokretnom dijelu kapka.

JUST PEACHY- srednje roza, topla nijansa sa sitnim zlatnim shimmerom. Nešto tvrđa u odnosu na ostale nijanse u paleti, ne trusi se, no i pigmentacija je lošija, te ju je potrebno nadograđivati na kapcima. Uglavnom sam je koristila za sredinu kapka kod halo smokey tehnike.

BLESS HER HEART- prigušena, srednje tamna maslinasto zelena s toplim smeđim podtonom i zlatnim shimmerom. Mekane teksture, slabo se trusi, odlično pigmentirana. Nijansa koju nemam često u svojoj kolekciji i zato jedna od dražih za korištenje.

TEMPTING- crno smeđa nijansa, toplog podtona, sa zlatnim shimmerom. Po kvaliteti identična prethodnoj. Ne koristim je često s obzirom da su moje dnevne varijante za fakultet i izvršavanje ostalih obaveza dosta blage. Dobro dođe za vanjski kut oka kada je neka jača šminka na rasporedu, no nikako nije nijansa koji mi je u ovoj paleti nužno potrebna. 

CHARMED, I´M SURE- prigušena, srednje tamna smeđa nijansa, neutralnijeg podtona, mat završnice. Teksturi ne bih zamjerila da je za nijansicu mekša, no dobro je pigmentirana, sa lakoćom se nadogradi do željenog intenziteta i trušenje je toliko blago da ga nije vrijedno spominjati.


Drugi red sadrži:


NECTAR- svijetla, topla žuta nijansa sa zlatnim shimmerom. Mekana tekstura i odlična pigmentacija, trušenje blago kao i kod većine nijansi. Još jedna divna nijansa za pokretni dio kapka ili posvijetljivanje unutrašnjeg kuta oka.

COBBLER- srednje tamna, crvenkasto-smeđa, topla nijansa sa zlatnim shimmerom. Kvalitetom identična prethodnoj. Često je koristim za pokretni dio kapka (rijeđe samo na vanjskom dijelu kapka) jer ima jako lijepi biserni odsjaj koji ne prođe nezamijećeno.

CANDIED PEACH-prigušena, srednje narančasta, topla nijansa sa sitnim rozim česticama glittera. Teksturom i pigmentacijom na swatchu je poput mat sjenila iz palete, no nešto se više trusi, teže nanosi i teže je postići željeni intenzitet na kapcima kada se nanosi kistovima tako da je nanosim jagodicama prstiju. Jedna od rijetkih mat nijansi sa česticama glittera koje se ne izgube sa kapaka čim je nanesem.

BELLINI-srednje breskvasto roza, topla nijansa sa zlatnim shimmerom. Svilenkasta tekstura i odlična pigmentacija, trušenje blago. Moja definicija savršene proljetno/ljetne nijanse. Neće vas iznenaditi što je ovo bila najkorištenija nijansa tijekom ljetnih mjeseci.

PEACH PIT-tamna, crvenkasto-smeđa, topla nijansa sa zlatnim shimmerom. Mekana tekstura i odlična pigmentacija uz blago trušenje. Moj vanjski kut oka i ova nijansa se vole.

DELECTABLE- tamna, ljubičasto-burgundy, topla nijansa, satenske završnice. Najlošija nijansa u paleti. Tvrde teksture i razočaravajuće pigmentacije. Sjenilo ovakve kvalitete bih očekivala u paleti drogerijskoga ranga, ovdje je u potpunosti neprihvatljivo!


Treći red:


PEACHES N´ CREAM- svijetla breskvasto-žuta, topla nijansa, mat završnice. Izuzetno mekana, pigmentirana i slabo se trusi. Volim je koristiti za fiksiranje baze na kapcima.

GEORGIA- srednja breskvasto-narančasta, topla nijansa, mat završnice. Mekana, dobro pigmentirana nijansa koja se slabo trusi. Koristim je kao prijelaznu nijansu.

CARAMELIZED- srednje tamna, topla brončana nijansa, sa zlatnim shimmerom. Mekana tekstura i odlična pigmentacija uz blago trušenje. Nijansa jednako omiljena kao i Cobbler.

PURE-prigušena, srednje karamel-smeđa, topla nijansa sa crvenim podtonom, mat završnice. Mekana, dobro pigmentirana nijansa koja se slabo trusi.

SUMMER YUM- srednje tamna, crveno smeđa, topla nijansa, mat završnice. Mekana, dobro pigmentirana nijansa koja se slabo trusi.

TALK DERBY TO ME- tamna ljubičasto-crna nijansa sa sitnim česticama rozog glittera. Nijansa koja sadrži mikro glitter poput Candied Peach, no kvalitetom poput Delectable. Još jedan loša nijansa u paleti.


Vrijeme je da gornje retke ukratko sažmem. Krenuti ću od onoga što me u paleti osvojilo, a to su nijanse White Peach (satenska završnica), Luscious (metalik završnica), Just Peachy, Bless Her Heart, Tempting, Nectar, Cobbler, Bellini, Peach Pit, te Caramelized (sve shimmer završnica), koje su sve redom mekane i odlično pigmentirane nijanse kakve i očekujem u paletama ovoga ranga. Mat nijansama: Charmed I´m Sure, Peaches N´ Cream, Georgia, Puree, Summer Yum sam zadovoljna, iako nisu najbolja mat sjenila koja sam imala prilike koristiti iz paleta sjenila ovoga ranga (usporedbe radi: bolja su mi od theBalmovih mat sjenila, a lošija od onih iz Urban Decay paleta). Tri nijanse koje su me razočarale su redom: Candied Peach sa kojom je jako teško raditi na kapcima, te Delectable i Talk Derby to Me čija bi pigmentacija bila neoprostivo loša čak i da su se našle u paleti drogerijskoga ranga. Paleta ima divnih nijansi za kojima često posežem i koje su odlične kvalitete, a isto tako i propusta koji se nisu smjeli dogoditi. Preporučam li da je kupite, to ovisi o tome koliko vam znače nijanse čija kvaliteta nije najbolja. Meni nije ni najmanje žao što sam je kupila, no smatram da bi bilo ispravno kada bi joj cijena bila nešto niža.

U paleti čija je cijena 45 eura, nalazi se 17.1 gram proizvoda. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja, a sastojke ćete naći OVDJE.

Jeste li isprobali neku od Too Faced paleta?
Kako vam se sviđaju nijanse iz Sweet Peach?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 7:

  1. Baš čudno da su tamne nijanse loše pigmentirane, to još nikad nisam čula :/ Odlična recenzija! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, nema tu nekog pravila, iako je istina da smo navikli da će češće one svijetlije pigmentacije biti slabije pigmentirane u paletama...
      Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Pozdrav, naletila sam na tvoju recenziju dok sam tražila info o Too Faced.
    Privlači me njihova Chocolate Bar paleta, ali ne mogu naći njihove proizvode na nijednom beauty online shopu..možeš li mi reći gdje ih ti kupuješ?
    Unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav :) živim nedaleko od Trsta tako da sve Too Faced proizvode kupujem u Sephori... Nažalost se ne mogu sjetiti ni jednog web shop koji drži ovaj brend osim njihovog službenog i Sephorinih web shopova za koje ne znam gdje dostavljaju :/

      Izbriši
    2. Da, mislim da Sephora ne dostavlja kod nas, kao ni Too Faced :/ ali sada si mi dala razlog da se zaletim do Trsta kad budem u prilici :D
      Hvala!

      Izbriši
    3. Ako ti nije daleko, zašto ne, preporučam Sephoru u centru...
      Sretan put kada se zaputiš :)

      Izbriši
  3. Super recenzija! Mjerkam ju već neko vrijeme, nadam se da će doći na red.
    Too Faced mi ima super stvari. Imam puder Born this way i primer i odlični su. Još par proizvoda mi je na wish listi...
    p.s. Too Faced kupujem preko Cult Beauty-ja. Ukoliko nekome pomogne. :)
    Marina

    OdgovoriIzbriši