petak, 12. siječnja 2018.

#OOTD+review with ROMWE: Velvet Lace Up

Danas vam donosim jedan outfit sa traper jaknom sa baršunastim detaljem na vezanje koja mi je stigla sa ROMWE stranice. Oduševila sam se kada sam je vidjela jer je uživo još ljepša nego na fotografijama na stranici. Mjere koje navode su se pokazale točnima i tako mi, naručena S veličina, odgovara. Dostupna je i u svijetlijoj izvedbi koju ćete naći na donjem linku. Materijal je ugodan za nošenje, iako mi se na prvu učinio malo prekrut. Sa uunutrašnje strane skrivaju se dva velika džepa, a rukave možete skratiti pomoću trakica. Vjerujem da oko samog dizajna ne moram duljiti jer ćete, kada vidite fotografije, shvatiti zašto me jakna oduševila.

KLIK



*traper jakna (Romwe)
*džemper (Gamiss)
suknja 
gležnjače (Stradivarius)
*torba (Rosegal)



*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio moj današnji outfit?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 6: