srijeda, 2. svibnja 2018.

#NEW IN: dekorativa i preparativa / 30 /

Iza mene je jako zanimljiv mjesec kada su u pitanju noviteti i zato sam baš uzbuđena pokazati vam što se sve među njima našlo. Dosta sam stvari izdvojila i za vas, tako da se nadam da će vam se svidjeti darivanja koja ću organizirati u nadolazećem periodu. Neću duljiti već odmah krećem sa proizvodima dekorativne kozmetike.

Za početak želim spomenuti *DM-ov paket koji mi je stigao među prvima prošloga mjeseca i u kojem su se nalazili proizvodi Trend IT UP, Alverde i She kozmetike. Većinu sam počela koristiti tako da ću gledati kroz neko kraće vrijeme posvetiti im recenzije, She sjajilo sam poklonila mami jer se zaljubila čim ga je ugledala, a nekoliko proizvoda iz ovoga paketa smjestila sam i u ladicu za darivanja :)


Tu je i paketić od *Essenca koji me iznenadio proizvodima iz limitirane kolekcije happy kawaii. Paletu ću recenzirati kroz nekoliko dana, čarapice već nosim jer su mi preslatke, a s obzirom da mislim kako kreda za kosu ne bi funkcionirala na mojoj tamnijoj boji ostaviti ću je za nekoga od vas.


Na predstavljanju E.L.F kozmetike u Zagrebu dobila sam *tri proizvoda: Baked Highlighter & Bronzer Bronzed Glow, Mineral Infused primer za lice, te Velvet Matte ruž za usne u nijansi Blushing Brown. S obzirom da sam zadnjih dana imala poprilično izazovnu količinu obaveza, nisam im se
još stigla posvetiti, no molila bih vas da mi pišete o čemu bi voljeli čim prije čitati kako bih krenula od tih proizvoda (vrijedi i za ostale proizvode koje ćete vidjeti u današnjem postu).


Macov Blot puder sam dobila na poklon i jedva ga čekam isprobati s obzirom da do sada još nisam pročitala negativne dojmove o njemu. Odlučila sam se strpiti sa otvaranjem jer mi je theBalm Sexy Mama pri kraju, pa želim nju najprije potrošiti.


Kako prelazim na preparativnu kozmetiku iskoristiti ću fotografiju svoje Farmasi narudžbe koja sadrži još dva proizvoda dekorativne kozmetike odnosno dva mat ruža: Lubu (02 Mistery Mauve) iz limitirane kolekcije i nijansu 21 iz regularne. Imam jedan ruž iz limitirane kolekcije od ranije koji kada sam ga dobila neko vrijeme nisam uopće doživljavala jer mi je djelovao dosta suho. Od kada sam ga počela nanositi u tanjem sloju (koji je inače odlično pigmentiran) i vidjela koliko dugo drži na usnama bez da je neugodan za nošenje (a u potpunosti je mat) koristim ga skoro pa svakodnevno. Kremu za ruke sa nevenom sam odlučila isprobati jer sam čula jako dobre dojmove i za sada ih samo mogu potvrditi. Krema se brzo upija i zadovoljava moje trenutne potrebe za njegom. Učinilo mi se da bi maska i piling sa aloe verom mogli biti zanimljivi, pa sam naručila i njih. Oboje sam koristila dva puta i za sada sam zadovoljna maskom jer lijepo nahrani kožu i učini je mekanom, dok sam bez pilinga mogla jer je za mene preblag i smatram da ne može obaviti eksfolijaciju kože kako treba.


Od SVR-a sam dobila *paket koji je sadržavao: Hydraliane BB kremu, Sensifine čistač za šminku na očima, te Sun Secure sprej za tijelo sa SPF 50+ te hidratizirajuću i obnavljajuću njegu za nakon sunčanja. S obzirom da ste pokazali jako veliki interes za SVR proizvode na Facebook stranici, drago mi je što ću moći pisati o njima. Prva recenzija koju ćete čitati, biti će ona BB kreme i za sada vam mogu reći da moje oduševljenje njome ne jenjava iz korištenja u korištenje.


Kako se bliži ljeto i skidanje u kupaći kostim, odlučila sam ove godine pokušati umanjiti vidljivost celulita na nogama kojega imam kao i većina nesretnoga ženskog roda. Nisam od onih koji vjeruju u čudotvornost ovakvih krema kada je u pitanju nestanak celulita (to smatram poprilično teškom zadaćom i za kreme u kombinaciji sa tretmanima, reguliranom prehranom, dovoljnom količinom tekućine i eliminacijom toksina), no itekako vjerujem da su u stanju blago ublažiti vidljivost narančine kore. Nakon 2 tjedna korištenja Guam Fango kreme vidim prve rezultate. Koža mi je na tom djelu zategnutija, elastičnija i čak se usudim reći da se poboljšao izgled po pitanju samoga celulita. Kremu koristim svaku večer nakon tuširanja u kombinaciji sa Geomar Thalasso pilingom jednom tjedno (njega sam vam zaboravila fotkati). Za ovaj piling imate tople preporuke ako tražite grublji piling koji će bez pola muke odraditi svoj posao, te ostaviti kožu glatkom i nahranjenom.


I za kraj nekoliko proizvoda sa Cosmetic News sajma u Opatiji koje sam vam obećala pokazati. Na štandu Feniks kozmetike sam kupila kolut trake za depilaciju, te Italwax patrone koje koristim već dulji niz godina kada god ih stignem nabaviti i sa kojima sa zadovoljna. Ne sjećam gdje sam točno kupila patrone sa šećerom pastom, no ako ih ikada ugledate i učine vam se kao dobra ideja, nisu. Jako loše prijanjaju na dlake i namučiti ćete se dok njima obavite posao tako da ih slobodno preskočite. Na štandu Herba laboratorija kupila sam ulje za masažu sa mirisom ruže, dok je odličan prirodni balzam za usne istog mirisa od Melli Aromatice. Otkriće mi je Dora kozmetika koju preporučam da potražite na Facebooku i Instagramu i zaljubite se u njezinu ponudu. Danas sam otvorila paket koji su mi poslali, no nisam ga stigla fotografirati, tako da ćete ga vidjeti u idućem new in postu (pokazati ću vam paket ovih dana i na društvenim mrežama da ne čekate). Vjerujem da ćete se oduševiti ambalažama koje su savršene, a još više dijelom paketa koji je namijenjen za nekoga od vas :)


*PR PROIZVOD

Kojim se recenzijama veselite?
Pišite mi! :)


Broj komentara: 8:

  1. Ja ipak volim najvise o dekorativnoj kozmetici. Svi tvoji tekstovi su odlicni. Svasta si lijepoga dobila. (Blago tebi)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biti će svakako puno recenzija dekorative :)
      hvala ti puno :*

      Izbriši
  2. Obožavam SVR proizvode i baš me zanima njihova BB krema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se zaljubljujem..očekuj među prvim recenzijama preparativne kozmetike :)

      Izbriši
  3. Najviše bih voljela vidjeti recenziju e.l.f.kozmetike!onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka je Essence kolekcija :) obožavam njihove proizvode <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kolekcije su im sve slađe i slađe, toliko čak da ponekad pomislim da li sam s obzirom na godine to trebala prerasti xD

      Izbriši