srijeda, 11. srpnja 2018.

#HAUL: Ocjenjujem kupaće sa ZAFULA

Nerijetko dobivam upite kako naručiti sa Zafula i sličnih stranica, a vjerujem da je u ovom razdoblju to češće zbog njihove široke ponude, cijenom pristupačnih, kupaćih kostima zbog čega sam se i odlučila naručiti ih nekoliko te vidjeti isplati li se to ili ne. Narudžba je stigla u roku od 2 tjedna, svaki kupaći je bio zasebno zapakiran u zip vrećici i što se tog dijela priče tiče ni ovoga puta nisam imala zamjerki. Ukupno potrošeni iznos kod ove narudžbe iznosi 32 dolara što je i više nego povoljno za dva jednodijelna i jedan dvodijelni kupaći. Zaful trenutno slavi 4. godišnjicu zbog čega su mnogi artikli sniženi.

Odlučila sam krenuti od jednodijelnih kupaćih jer su mi oni draži dio ove narudžbe. 



Cijena cvjetnog jednodijelnog kupaćeg iznosila je 8, 99 dolara na akciji. Nisam bila sigurna naručiti ga ili ne zbog kroja u gornjem dijelu, no drago mi je da jesam jer mi jako lijepo stoji i pokriva sve što treba pokriti bez straha da će nezgodno skliznuti gdje ne treba. Smatram da bi kupaći trebao imati podesive naramenice kako bi se mogao prilagoditi različitim veličinama grudi jer će ih djevojke koje imaju manje grudi sigurno morati kratiti da bi im kupaći pristajao u gornjem dijelu. Jako mi se svidio duboki izrez na leđima. Materijal je tanji, brzo će se sušiti, no imajte na umu da bi se mogao blago prozirati nakon močenja u donjem stražnjem dijelu gdje nije podstavljen. Veličina u kojoj sam ga naručila je S.

Ocijena: 4/5



I ovaj kupaći sam naručila po akcijskoj cijeni od 8, 99 dolara, te također u S veličini. Ovim kupaćim sam u potpunosti oduševljena i ne mogu mu naći ni jednu zamjerku. Materijal je deblji, divno prijanja uz tijelo (malčice će utegnuti gdje treba), košarice su podstavljene, a naramenice možete podesiti. Dosta je jednostavan, no zbog boje i detalja sa strane, sigurno neće proći ne zamijećeno na plaži. Ako kliknete na link na stranici, vidjeti ćete da se boja koju naručujete i ona koju ćete dobiti, malo razlikuju.

Ocijena: 5/5



Za kraj sam ostavila dvodijelni kupaći čija je cijena iznosila 16, 99 dolara, a dostupan je u više boja. Nažalost, naručiti i njega u S veličini ispostavilo se pogrešnom odlukom jer gornji dio ne mogu navući na sebe. Boja je zaista divna uživo, rebrasti materijal također, kupaći je podstavljen i ima umetke u gornjem dijelu koje možete izvaditi. Malo je upitno koliko su ovi rukavi praktični, no svakako kupaći čine zanimljivijim. Bez obzira što kupaći moram zamjeniti za veću veličinu, neću mu to zamjeriti već ocijenu dajem prema dojmu koji je na mene ostavio. Kod dvodijelnih kupaćih svakako više pazite prilikom odabira veličina.

Size Issue (YOUTUBE VIDEO)

Ocijena: 4,5/5

I to je bila narudžba kupaćih sa Zaful stranice za ovu ljetnu sezonu. Isplati li se ili ne, mislim da je i više nego očito da je odgovor potvrdan s obzirom da je omjer kvalitete koju dobivate za pristupačnu cijenu bolji od očekivanog. 

KODOVI ZA POPUST:

Use code " ZFAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"ZFAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " ZFAnniversary" for all order with over 100USD save 12USD 

*PR PROIZVOD

Koji vam se od tri kupaća najviše svidio?
Imate li iskustva sa naručivanjem kupaćih sa Zaful stranice?
Pišite mi! :)








4 komentara: