srijeda, 29. siječnja 2020.

#RECENZIJA: Avon True Power Stay podloga za lice

Iako su moja iskustva sa Avonovim tekućim puderima bila uvijek pozitivna, nisam očekivala da će me posljednje dodani asortimanu toliko oduševiti da ću na neko vrijeme sve ostale ostaviti po strani. Danas vam otkrivam što me toliko oduševilo kod Avon True Power Stay podloge za lice, pa ako vas zanima, nastavite čitati.


Prije svega, moram pohvaliti Avon za jednostavnu četvrtastu ambalažu u kombinaciji mat stakla i crne čvrste plastike sa funkcionalnom pumpicom za najpraktičnije moguće doziranje proizvoda. Također i na rasponu nijansi koji uključuje njih čak 15 među kojima će svatko naći odgovarajuću za svoj ton i podton kože (uključujući i nas izrazito svijetle puti). Zamjerka koju upućujem ide prezentiranju nijansi u katalogu s obzirom da iste nisu poredane od najsvijetlije prema tamnijima, niti su naznačeni podtonovi, zbog čega se lako pogubiti i pogriješiti sa izborom što se dogodilo i meni (nijansa Warm Ivory mi je dovoljno svijetla, no ne odgovara mi podtonom). Ako niste sigurni preporučam naručiti testere nijansi koje mislite da će vam odgovarati, pa tek onda proizvod u punoj veličini. Tim više što nijanse blago oksidiraju, pa ne bi bilo loše da i to imate na umu prilikom odabira odgovarajuće.


Formula ovog tekućeg pudera je srednje gustoće, teksture nalik fluidnoj i najbolje mi se pokazala u suradnji sa Real Techiques Miracle spužvicom sa kojom su mi potrebne tri pumpice da bih na licu dobila srednje jaku prema potpunoj pokrivnoj moći u jednom nanošenju. Nanosite li ga kistom biti će vam potrebna manja količina, no po meni nanošenje spužvicom daje neusporedivo lijepši i prirodniji mat izgled na koži. Ugodnog je mirisa, ne suši se prebrzo zbog čega ga je jednostavno ravnomjerno rasporediti po licu, te je po potrebi nadogradiv zbog čega ga smatram dobrim izborom za osobe sa problematičnom kožom koje žele prikriti nepravilnosti.  Ne ističe proširene pore, a rekla bih i da koži daje zaglađeniji izgled. Ne bih ga preporučila osobama sa izrazito suhim dijelovima lica jer imam dojam da bi ih mogao dodatno naglašavati.


Meni je ovaj tekući puder izuzetno ugodan za nošenje, dugoročno mi nije isušio kožu, a posebno ga volim zbog njegove postojanosti. Nakon rijetko kojeg cjelodnevnog nošenja bih primijetila da mi se uočljivije skinuo sa nekog dijela lica, a ujedno je jedan od rijetkih tekućih pudera kod kojeg mi t zona (inače dosta sklona mašćenju), bez matiranja puderom u kamenu nakon nanošenja, ne prosije prije 5 i pol do 6 sati od nanošenja nakon čega po potrebi upotrijebim blot papiriće (ili maramicu ako sam bez njih) za ukloniti zaista minimalnu količinu sebuma koji probije. Također, primjetila sam da mi na ovaj tekući puder jako lijepo sjedaju praškasti proizvodi, te da utječe i na njihovu trajnost.


Kist koji ste viđali kroz današnji post sam dobila uz kupnju True Power Stay podloge za lice u jednom od kataloga, a inače je u redovnoj ponudi po cijeni od 59 kuna. Odlučila sam ga tek kratko spomenuti s obzirom da plosnati kistovi nisu moj prvi izbor prilikom nanošenja tekućih pudera i ne bih imala puno prostora za usporediti ga sa boljim ili lošijima koje sam koristila. Svidjela mi se kvaliteta izrade, dlačice su gusto zbijene, čvrste i mekane i vjerujem da bi se mogao svidjeti onima koji preferiraju ovakav tip kistova.


Cijena: 110 kuna (često je na akciji u katalogu)
Količina: 30 mililitara
Rok upotrebe:
Sastav: 
 
Jeste li isprobali koji Avonov tekući puder? Raduje me čitati o vašim iskustvima! :)





Nema komentara:

Objavi komentar