srijeda, 16. prosinca 2015.

#RECENZIJA: Physicians Formula Argan Wear Ultra-Nourishing Argan Oil Bronzer

Današnja je recenzija posvećena Physicians Formula Argan Wear Ultra-Nourishing Argan Oil bronzeru. Radi se o drugom po redu Physicians Formula proizvodu koji se našao u mojim rukama. Prethodno sam vam pisala o Nude Wear korektoru/highlighteru.

Physicians Formula Argan Wear Ultra-Nourishing Argan Oil Bronzer predivan je dio Argan Wear linije čiji je glavni sastojak (dade se naslutiti) ARGAN! Radi se o hipoalergenome, nekomedogenome, dermatološki ispitanome proizvodu, bez parabena i glutena. Hranjiva formula sa dodatkom 100% organskog ulja u sastavu koja djeluje na poboljšanje izgleda tena, teksture i elasticiteta kože.

Bronzer dolazi u okrugloj plastičnoj ambalaži zlatne boje i prozirnoga poklopca.
Inspiriran je Marokom i islamskim biljnim uzorkom što možete primijetiti iz predivne teksture. Sastoji se od tri nijanse i overspray-a zlatnih šljokica koje nakon nekoliko poteza kistom nestaju. Moj je u nijansi Light Bronzer, a postoji još i tamnija verzija koja kod mene ne dolazi u obzir zbog izrazito svijetle puti.




Tekstura samoga bronzera je mekana i svilenkasta pod prstima. Pigmentacija je srednja što daje male šanse da ćete pretjerati prilikom nanošenja, a bronzer se lako blenda i nadograđuje. Nisam primjetila trušenje koje bi bilo vrijedno spomena.
Radi se o svijetlijem bronzeru toplijeg podtona. Kada se nanese na kožu ne izgleda uopće žuto/narančasto koliko ćete možda steći dojam zbog swatcheva, nego baš daje efekt prirodno osunčanog  tena. Moći ćete primjetiti i da nije u potpunosti mat, već lagano svjetlucave završnice.
Ono što moram napomenuti je da nisam sigurna bi li ovaj bronzer pristajao osobama hladnijeg podtona kože.


Miris koji se širi iz ambalaže je božanstven. Ne mogu zaključiti po čemu točno miriši, ali ulovila sam se već toliko puta da vadim bronzer iz kozmetičkog kofera samo da bi ga pomirisala. Inače, nisam obožavateljica parfema u kozmetičkim proizvodima, no u slučaju ovoga bronzera to zanemarujem jer mu miris daje dodatni orijentalni ugođaj i imate osjećaj kao da ste se osunčani vratili iz Maroka :)
Osim samoga bronzera u količini od 11 grama unutar ambalaže nalaze se i ogledalo, te kist za nanošenje proizvoda. Ovo je super praktično ako volite popravljati šminku kada ste izvan kuće, no vjerojatno nećete imati potrebe za time jer je postojanost ovoga bronzera odlična.




Sastojci:
Talc, Mica, Isostearyl Neopentanoate, Fragrance, Polybutene, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Ascorbyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Calcium Sodium Borosilicate, Citric Acid, Glyceryl Oleate, Glyceryl, Stearate, Isopropyl Isostearate, Lecithin, Tin Oxide, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol, Može sadržavati: Iron Oxides, Titanium Dioxide 

Sve Physicians Formula proizvode naručujem sa iHerb stranice. Cijena bronzera je iznosila oko 100 kuna. Svakako vam preporučam da ga isprobate ako ste u prilici. Mene je zainteresiralo i rumenilo iz ove linije koje uskoro namjeravam naručiti.

Kako vam se svidjela recenzija? Koji su vaši omiljeni bronzeri?
Pišite mi...


2 komentara:

  1. Baš je krasan! I njega sam škicala, ali sam ipak odlučila odgoditi kupovinu jer sam zimi hladnog tona i ne bi mi odgovarao. Njihova pakiranja iz ove argan linije su mi sva nekako cute i fensi, a miris vjerujem da je božanstven :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, voljela bi da postoji neka aplikacija kojom bi vam svima mogla poslat miris da njuškate..obožavam ga!:D
      Ima dosta bronzera u PF ponudi, pa vjerujem da bi se našao i neki neutralniji ili hladniji...

      Izbriši