petak, 18. prosinca 2015.

#RECENZIJA: theBalm Sexy Mama

Današnjom recenzijom otvaram seriju postova o theBalm proizvodima koje ste mogli vidjeti da sam kupila u NEW IN-u za prosinac.

Prvu recenziju sam odlučila posvetiti theBalm Sexy Mama matirajućem transparentnom puderu iz poštovanja prema redoslijedu nanošenja proizvoda na lice.

Sexy Mama nam dolazi u prekrasnom, već prepoznatljivom retro kartonskom pakiranju.
Što se same ambalaže tiče, ne sviđa mi se što će se ubrzo uništiti ukoliko se prema njoj ne odnosite sa velikom pažnjom, no odlično mi je to što je pakiranje maleno i praktično za ponjeti sa sobom.


Unutar kartonskog pakiranja koji se zatvara na magnetski mehanizam nalazi se maleno ogledalo i 7,08 grama proizvoda sa rokom trajanja od 12 mjeseci.


Radi se o proizvodu namijenjenom matiranju lica transparentne boje. Neka vas ne zbuni swatch koji lagano vuče na žutu boju jer se proizvod ublendan u kožu ne vidi. Sitno mljevene čestice u mekanoj, baršunastoj teksturi samoga proizvoda zaslužne su matiranu kožu bez cakey efekta na licu koji ovakvi proizvodi najčešće daju.



Sexy Mama savršeno radi ono za što je namijenjena, a to je matiranje lica. Ne mogu tvrditi da će savršeno funkcionirati na drugačijim tipovima kože od moje, no na mješovitoj koži sa ne tako pretjerano masnom T-zonom pokazao se  apsolutno nepogrešivim proizvodom.
Sviđa mi se što ovim puderom mogu fiksirati korektor u području ispod očiju bez straha da će ono izgledati isušeno i što mi osigurava barem 5-6 sati savršeno matiranu kožu bez provirivanja tračka sebuma i zaglađene pore.(trenutno koristim Diorskin Forever puder što smatram bitnim napomenuti iz razloga što će trajnost ovakvih proizvoda uvelike ovisiti i o kvaliteti vaše tekuće podloge- naravno da ćete ukoliko imate masnu kožu koristiti pudere veće matirajuće snage)

Sastojke možete pogledati na poleđini ambalaže.


Cijena theBalm Sexy Mama transparentnog matirajućeg pudera je oko 150 kuna. Možete ih nabaviti putem raznih web shopova ili u određenim Bipa i Muller poslovnicama. Svakako, ukoliko spadate u dio sretnica kojima se poslovnice Bipe sa ovim proizvodima nalaze u blizini, savjetujem da pričekate -30% vikend akcije na dekorativnu kozmetiku i uštedite si nešto novaca (ovaj vikend je predviđena upravo ta akcija ako stignete skoknuti do Bipe).

Zaključno, theBalm Sexy Mama opisujem kao odličan proizvod za matiranje lica koji se na mojoj koži pokazao upravo u onakvom svijetlu kakvom bi se trebao pokazati proizvod ove namjene. Velik je plus, osim što besprijekorno djeluje na matiranje lica i sprječavanje izbijanja sebuma na koži što daje lijepi završetak bez cakey efekta spreman za nanos bronzera, rumenila i highlightera!

Iduću recenziju koju vam donosim je ona o Bahama Mama bronzeru. Stay turned...

Jeste li i vi pokleknule pred ovim slatkim ambalažama i isprobale koje od theBalm proizvoda?
Ako niste, namjeravate li uskoro?
Pišite mi :)




4 komentara:

  1. Imam jednu njihovu putnu paletu i super mi je, nego mene zanima Dior puder, da li je u planu kakva recenzija? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja sam se jedva odgovorila od kupovine paleta..za sad (znaš kako to ide)
      Trenutno su neke stvari prije u planu, no računaj da će recenzija biti ubrzo :)

      Izbriši
  2. Procitala sam jos jednu reenziju o ovom puderu i bukvalno je sve isto kao kod tebe..Bas bih volela da ga isprobam :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno? :) drago mi je da nije samo moj dojam ovako dobar! Obavezno ga isprobaj ako si u potrazi za nečim ovakvim!

      Izbriši