nedjelja, 20. prosinca 2015.

#RECENZIJA: theBalm Bahama Mama

Nastavljamo sa serijom theBalm recenzija. Nakon Sexy Mame danas je na redu Bahama Mama bronzer.

Što se ambalaže tiče, tu su opet preslatko pakiranje, magnetski poklopac, ogledalo i 7,08 grama proizvoda sa rokom trajanja od 12 mjeseci.



Radi se o mat bronzeru  neutralne smeđe nijanse bez neugodnih narančastih tonova koji će odgovarati i onima sa toplijim i sa hladnijim podtonom kože. Na svojoj sam se koži unatoč pribojavanju da će mi biti pretaman uvjerila da će odgovarati i osobama svijetlije puti.                                                   Činjenica da se ne radi o najpigmentiranijem proizvodu (rekla bi da je neke srednje pigmentacije) čini ga idealnim jer omogućuje blendanje i nadogradnju do savršenog rezultata, bez velikih mogućnosti da završite sa flekama na licu. Bronzer je mekanije tekture, no unatoč tome nisam primjetila da se trusi. (koristim Real Techniques Contour Brush iz Core kolekcije)
Možete ga koristiti i kao sjenilo za oči ili za konturiranje lica.




Sastojke možete vidjeti na poleđini proizvoda.




Cijena je kao i kod Sexy Mame oko 150 kuna, a gdje je možete nabaviti mogli ste pročitati u prethodnome postu.

Ovim proizvodom sam oduševljena! Trenutno ga koristim na dnevnoj bazi za nanošenje blagih kontura ispod jagodičnih kostiju i s vremena na vrijeme kao sjenilo u pregibu kapka. Nijansa bez narančastih tonova čini ga savršenim izborom ako ste u potrazi za kvalitetnim bronzerom ili proizvodom za konturiranje koji neće izgledati umjetno na vašem licu.

Koristite li bronzere? Koji su vam omiljeni?
Pišite mi...

Broj komentara: 8:

  1. Za konture koristim ili Face Form od Sleeka ili Illamasqua pigment Hollow. Za sada su mi se pokazali odlični i mislim da ih neću mijenjati, ma koliko god balm privlačno izgledao. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam isto imala Sleekov duo kit, ali nakon theBalma mu se više nebi vratila...jest da je veća razlika u cijeni, ali na mom licu ovi proizvodi više funkioniraju (pogotovo bronzer zbog pogođene nijanse)
    Pigment nisam isprobala, ali moram priznat da me jako privlači :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam da je Hollow malo skuplji, ali ja ga obožavam. Multifunkcionalan je i ne mogu bez njega. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristim neki bronzer od Catrice. Za ljeto mi je bio super, ali za zimu bas i ne jer ima sitne sjajne sljokice. U potrazi sam za novim, ovaj izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ovaj pokazao odličnim..i Sleek ima jako dobre bronzere, pa si možeš pogledat jer je razlika u cijeni dosta velika :)

      Izbriši
  5. Ajme divote, ja bih to :( .. nadam se da ću si ga uskoro kupiti. :) Divan je.

    OdgovoriIzbriši