petak, 11. studenoga 2016.

#RECENZIJA: Sigma All-Over Face Powder Set

Danas sam vam se odlučila pisati o svojim trenutno najdražim rumenilima, odnosno o Sigminom setu All-Over Face Powder koji sam pred koja dva mjeseca naručila sa Pink Pande i čije su me nijanse oduševile. Slijedi nam puno fotografija, pa da ne duljim.



Set dolazi u crnom kartonskom pakiranju, te sadrži ukupno 3 rumenila u zasebnim ambalažama.



Tri nijanse koje se nalaze u setu su: Pet Name, Cor-De-Rosa i Nymphaea. Svaku od nijansi možete kupiti i pojedinačno. Ambalaža samih rumenila je jako jednostavna, a opet upečatljiva. Sa prednje strane nalazi se Sigmin logo koji se presijava u duginim bojama dok su na stražnjim stranama ambalaže u boji rumenila sa natpisima njihovih nijansi. Svako rumenilo ima ogledalo unutar ambalaže i zaštićeno je plastičnom folijom pri otvaranju.


Pet name je divna svijetlo rozo breskvasta nijansa dok je Cor-De-Rosa tamnija koraljna. Svi koji su čitali neku moju recenziju rumenila znaju da takve nijanse nikad nisam mogla vidjeti na sebi, a sada su me toliko osvojile da se pitam zašto sam ih toliko dugo izbjegavala. Nymphaea je krasna roza nijansa koja daje prekrasan zdravi izgled obrazima. Sve tri jako lijepo pašu uz moj svijetli ten i neutralni do lagano žuti podton kože.

I vjerovali li ili ne, sa ovim rumenilima sam se razuvjerila oko još jedne stvari koju sam dugo i tvrdoglavo gurala, a to je da ne volim rumenila mat završnice. Definitivno glupo uvjerenje jer su sva tri mat i sva tri su mi draža od svih rumenila svakakvih završnica koje sadrži ladica mojeg stola trenutno!



Rumenilo je suhe teksture, prilično nježno i svilenkasto pod prstima. Očekivala sam da će se više trusiti, no trušenje je toliko minimalno da nije vrijedno ni spomena.
Pigmentacija je baš onakva kakvu volim kod rumenila, nije prejaka-srednja ka jačoj, lako se nanosi, blenda i nadograđuje do željenog intenziteta. Pigmentaciju bi usporedila s pigmentacijom Macovih rumenila s time da su Macova za mrvicu mekše teksture, pa sa njima i lakše pretjeram i brže mi se troše.
Na kvalitetnoj podlozi preživi mi čitav dan s time da s vremenom malo izblijedi.


Cijena seta je 314,99 kuna, dok pojedinačna rumenila koštaju 156, 99 kuna (Pink Panda).

Težina svakog rumenila iznosi 8,48 grama. Iskoristiti ih treba u roku od 24 mjeseca od otvaranja. Sastojke za svaku pojedinu nijansu možete vidjeti ispod povećanjem fotografije.


Iako sam ja više od onih koji će radije kupiti nekoliko rumenila za manje novaca i njih izmjenjivati, ne žalim ni trena što sam na ovaj set potrošila čitavo malo bogatstvo jer ovo, osim što su nakvalitetnija rumenila koja sam do sada imala prilike isprobati još su i savršenih nijansi za moj ten i od kada sam ih dobila uglavnom samo njih i koristim. Ne moram ni govoriti da su mi draža još više iz razloga što su me razuvjerila od dugogodišnjeg neopravdanog protesta prema breskvastim, koraljnim i mat rumenilima.
Ukoliko si želite priuštiti kvalitetno rumenilo, predlažem da pogledate Sigminu ponudu.

Jeste li isprobali neko Sigmino rumenilo?
Sviđa li vam se koja nijansa?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 14:

  1. Baš lijepe nijanse.. Imam jedno Sigma rumenilo Cheeky,ali ga baš i ne koristim jer mi nijansa nije wow...uglavnom sam zadovoljna rumenilom po kvaliteti i svakako bi voljela još koju nijansu u kolekciji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cheeky mi se čini slična jako Cor-De-Rosi :) Sigma Pink mi je napeta, ali ne znam koliko bi je često nosila...

      Izbriši
  2. Ova tamna koraljna je bas po mom gustu. :D
    Vidis, ja izbjegavam shimmer rumenila, i roza i slicne nijanse, haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, dobro je znat da postoji i druga krajnost iako ćeš i ti kad tad doć na moje-čim nađeš rumenilo koje te na prvu osvoji ;) Cor-De-Rosa je divota, podigne makeup skroz :)

      Izbriši
  3. nemam niti jedno sigmino rumenilo, hvala, upravo si mi dva stavila na wish listu :) prekrasna su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što sam to skrivila, nadam se da se uskoro družiš sa njima :)

      Izbriši
  4. Rumenila su wow :D Ambalaža mi je predivna i odlično je što se mogu kupiti kao set, a zapravo su svako u svojoj kutijici :D Nemam ni jedno Sigmino rumenilo te sam ko i ti da ću radije imati više jeftinijih rumenila, no s ovima si me definitivno zainteresirala da idem škicnuti na PP što se nudi :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, nadam se da si našla nešto za sebe, s vremena na vrijeme se valja počastiti i nečim skupljim :)

      Izbriši
  5. Nymphaea mi je na wl, ali mislim da ću uzeti set jer su mi sva tri predivna

    OdgovoriIzbriši