srijeda, 9. studenoga 2016.

#WISHLIST: ZAFUL / 2 /

Nakon podulje liste proizvoda sa Rosegal stranice, obećajem da ću danas biti kraća. Ponavljam suradnju sa Zaful stranicom, pa povodom toga donosim još jednu listu proizvoda koji mi se na toj stranici sviđaju. Nakon prethodne suradnje mogu reći da preporučam kupovinu iz ove internetske trgovine jer osim što je stranica jednostavna za korištenje kao i procedura samog naručivanja, česti su popusti na ukupnu kupovinu, standard shipping je besplatan na kupovine iznad 30 dolara (nekad i na manje iznose), a naručeno stiže brzo i bez ikakvih dodatnih troškova (barem za sada jest).
Proizvode sam birala iz raznih kategorija koje se odnose na gornje komade odjeće. Linkovi proizvoda su ispod slika, te na njima možete doznati sve informacije koje bi vas mogle zanimati od dostupnih boja, veličina, mjera, materijala i ostalog.


Off The Shoulder Velvet Bodysuit

Floral Sequined Plunging Neck Long Sleeve Bodysuit


Flare Sleeve Smock T Shirt

Off The Shoulder Ruffles Plaid Blouse


Crisscross Back V Neck Sweater

Zipper Sleeve Cut Out Choker Sweater


Round Collar Ruffles Sweatshirt

Cut Out Shoulder Ruffles Sweatshirt

U tijeku su listopadske akcije, pa ukoliko želite nešto naručiti i proći jeftinije, ne možete odabrati bolje vrijeme. Popusti se izmjenjuju kroz tjedan, a koji su aktualni, možete pogledati OVDJE.

Što vam se sa wish liste svidjelo?
Što bi naručili za sebe?
Pišite mi! :)



2 komentara:

  1. bijeli i ovaj neki smećkasti džemper su mi naj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj drugi sam naručila samo u drugoj boji...jedva čekam da stigne :)

      Izbriši