četvrtak, 15. prosinca 2016.

#BLAGDANSKO DARIVANJE *zatvoreno*

I ne bih ja, bila ja, da to što nam se približava Božić i početak nove godine ne obilježim sa jednim malim darivanjem koje je ujedno i poslijednje u 2016. Obožavam darivanja, a posebno onaj dio priče kada mi se javi osoba koja ga je osvojila. To je radost, velika za nju, no još veća za mene. Onaj tko je spoznao radost darivanja, shvatiti će to! :)
Neću duljiti previše, skupila sam par stvarčica koje ćete sigurno trebati za najluđu proslavu nove godine i ovim vam putem objavljujem da traže svoju sretnu vlasnicu!

Pravila sa slijedeća:

FACEBOOK
1.Biti fan Beauty kutka by Iva,
2.U komentaru objave darivanja označiti 3 osobe,
3.Podijeliti objavu darivanja (opcija JAVNO!).

INSTAGRAM
1.Pratiti beauty_kutak_by_iva,
2.U komentaru označiti 3 osobe.

*SUDJELOVATI MOŽETE PUTEM OBJE PLATFORME!*

*U IZVLAČENJE ULAZE SAMO ONI KOJI KUMULATIVNO ISPUNE SVE UVJETE PREDVIĐENE ZA POJEDINU DRUŠTVENU MREŽU!*



Sadržaj paketića:
  • MAKEUP REVOLUTION LONDON Iconic Lights & Contour Pro,
  • WET N WILD MegaLast Lip Color Stoplight Red i
  • WET N WILD WildShine Nail Color Red Red.



Igrati ćemo se do 24.12. u 23:59, a odmah idući dan (na Božić) objavljujem dobitnika/cu.
Kao i uvijek, izbor je na Mr. Randomu!


*DARIVANJE JE OTVORENO INTERNACIONALNO!*


Nećemo se buniti ako vlasnica paketića pošalje fotku kako se uljepšala novim stvarčicama, jel da? ;)

Ako sam nešto ispustila napisati ili nije jasno, pišite u komentarima!

SRETNO SVIMA! :)

***Dobitnica je anica_bagic!***





Nema komentara:

Objavi komentar