ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

#Review with ZAFUL: Wine Red Choker Sweater

Drugi dio narudžbe (prvi dio možete vidjeti OVDJE) sa Zaful.com stranice je vesta koju ste imali prilike vidjeti na Facebook stranici Beauty kutka by Iva kada sam vas pitala koju boju odabrati.
Radi se o OVOJ vesti, a boja koju sam odabrala je Wine Red. Malo mi je žao da se ipak nisam odlučila na Light Purple, ali sad- što je, tu je! :)

Vesta je stvarno divna što ćete moći vidjeti niže. Dolazi u jednoj veličini koja će po meni odgovarati za S i M veličinu, nikako ne veće brojeve (točne mjere su gore na linku). Materijal je mješavina akrila i pamuka. Lagan, ugodan i dozvoljava koži da diše.
Majica je oprana već nekoliko puta tako da mogu potvrditi i njezinu kvalitetu s obzirom da nikakvih vidljivih promjena nema. Na ovo posebice pazim kod pletenih vesti jer mi se i sa višestruko skupljima događalo da nakon dva-tri pranja budu pune mucica ili da se stisnu u pranju.

Evo i fotografija da pobliže vidite o kakvoj se vesti radi. Sviđa mi se choker koji je povezan sa vestom, te zipovi  na laktovima koji joj daju dozu zanimljivosti. Mogu se i otvarati čak! Nemam još ništa poput nje u ormaru, pa mi je drago da sam se odlučila baš na ovu! :)



*PR PROIZVOD

Kako vam se svidjela vesta?
Koju bi vi boju odabrali za sebe?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 6:

  1. Zar je moguće? :D Upravo ovu vestu sam pikirala ali u nekoj ljubičastoj nijansi. Prekrasna su sve. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće, moguće ;)
      Najtoplije preporuke za nju imaš! :)

      Izbriši
  2. Nedavno sam vidjela ovu vestu na jednoj blogerici (više se ne sjećam kojoj) upravo u nijansi Light Purple, ali moram ti reći da se meni ova crvena više sviđa, posebno sad pred blagdane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam inače više taj neki lila/ljubičasta fan, ali živa istina je da ovu vesticu jako često sada nosim baš zbog boje :)

      Izbriši