ponedjeljak, 9. siječnja 2017.

#OOTD+ review with ZAFUL: Wool Blend Masculine Coat and Felt Floppy Hat

U samome početku sam bila svjesna činjenice kako nema šanse da veličinu kaputa pogodim naručujući ga putem interneta jer i uživo taj komad odjeće teško kupujem, no na kraju sam si ipak odlučila priuštiti muku po isčekivanju i dočekala upravo ono što sam i mislila da hoću- predugački, preširoki i općenito veliki kaput. Što se mene tiče, nikakav problem jer ću ga skratiti, blago suziti i biti će i bolji nego da je stigao u odgovarajućoj veličini, no što se tiče vas nisam sigurna koliko ću vam uspjeti dočarati koliko je kaput u stvari lijep nakon što ga vidite kako visi sa mene. Obećajem da ću ga sigurno pokazati i u prekrojenoj verziji prvom prilikom :) Šešir je ukupno drugi koji imam u svome ormaru i za njega ćete čitati same riječi hvale jer je stigao upravo onakav kakvog sam ga očekivala i kakvog sam si između ostaloga i priželjkivala kupiti ove zime.

Ponovno što se tiče procesa narudžbe i dostave za Zafula nemam prigovora, carinu niti ikakve dodatne troškove nisam platila, a narudžba je kao i do sada stigla u roku do 15 dana što je po meni i više nego zadovoljavajuće brzo.

Ovoga puta moram skrenuti pažnju da same fotografije kaputa na stranici nisu najkvalitetnije i da se vjerojatno da to nije roba koju dobivam kroz suradnju, ne bi usudila samo tako naručiti bez da ga negdje prethodno nisam vidjela. Kaput možete naći na ovome LINKU gdje je istaknuta i njegova cijena. Njih vam kao i uobičajeno ne pišem jer su dosta promijenjive, no na našu sreću, uglavnom u silaznoj putanji.

Materijali od kojeg je kaput izrađen su vuna, poliester i pamuk. Sviđa mi se jer je topao i ugodan. Sa unutarnje strane ima podstavu. Dva džepa na kaputu su veća i jako praktična dok mi pored jednog gumba koji kaput sadrži svako nedostaje još bar jedan da bih rekla da se kopča kako treba, no to ću naknadno dodati.




Dio priče oko ovog kaputa radi kojeg žalim jest taj da sam ga naručila u veličini M (dostupne veličine od S-L) sa čime sam pogriješila jer mislim da bi mi čak i S bio malo veći. Možete ga naručiti i u maslinasto zelenoj boji. Obavezno se izmjerite prije naručivanja i nemojte se, poput mene, voditi idejom da kaput odskače mjerama za koji centimetar jer su mjere na stranici točne!

Na šešir stvarno nemam prigovora. Link na kojem ga možete naručiti je OVDJE i što se njega tiče, sigurni ste od iznenađenja jer ćete dobiti upravo onakvog kakvog vidite na stranici. U ponudi ima nekoliko boja, veličina je univerzalna, a cijena i više nego pristupačna. Došao je u jako lijepom stanju, ni malo zgužvan. Trakicu koja je na šeširu možete i skinuti. Materijal je mješavina 35% poliestera i 65% pamuka. Nisam primjetila da se znojim ispod njega.


Evo da vidite kako izgleda (ili možda bolje rečeno ne izgleda) kaput na meni i moj krasni novi šešir! Nisam prezadovoljna kombinacijom, no s obzirom na ono čime sam raspolagala i temperature vani, neću se žaliti. Pišite mi u komentarima kako se vama sviđa :)









*Kaput (Zaful)
*Šešir (Zaful)
Košulja (Amisu- New Yorker)
Hlače- Bershka
Štikle-Franco

*PR PROIZVOD

Sviđa li vam se kaput? Što kažete na šešir?
Biste li se usudili naručiti kaput putem interneta?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 8:

  1. meni se kaput sviđa, djeluje mi elegantno.
    tako i ja kad naručujem uvijek uzmem veće jer te mjere nisu točne.. i eto, zeznula bih se i ja,a ne da mi se uvijek mjeriti..
    sve u svemu,kaput mi se sviđa a ni šešir nije loš!
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Treba čitati mjere i mjeriti se jer kasnije je gotovo...ja naučila ;)

      Izbriši
  2. ne znam što mi je lijepše stvarno! :D Kaput odlično izgleda, šešir isto! Kombinacija šešir - kaput ... wow! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan je kaput, a posebno mi se sviđa u kombinaciji sa šeširom :D Bolje da je stigao preveliki nego premali :D Jedva čekam da vidim kako ti stoji kad ga prilagodiš sebi, ma da i sada jako lijepo izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Moram se složit jer ovako se barem da popraviti što ne odgovara..uskoro se nadam da ću uhvatiti vremena da to riješim :)

      Izbriši
  4. Na koje nacine se moze placati, a na koji nacini ti placas kad narucujes preko zafula?? Ja bih narucila neke stvari ali bojim se placati karticama da me nebi prevarili, a i vise mi se svida gotovina.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je link na kojem sve piše:
    http://www.zaful.com/payments/
    Ja konkretno ne plaćam svoje narudžbe jer mi se one šalju kao PR (besplatno), ali znam dosta djevojaka koje su me već pitale za stranicu i naručile sa nje nakon što su platile kreditnim karticama bez ikakvih problema...imaš tracking number, a i u slučaju da nešto ne dođe vraćaju novac...rizik naravno postoji kao i svugdje, ali do sada nisam čula za loša iskustva i mislim da vrijedi riskirati :)

    OdgovoriIzbriši