srijeda, 11. siječnja 2017.

#RECENZIJA: Golden Rose Brow Color Tinted Eyebrow Mascara

Danas vam pišem o jednom od posljednjih proizvoda koje sam kupila za obrve- Golden Rose Brow Color Tinted maskari za obrve. Posljednji ovakav proizvod o kojem sam vam pisala bila je Maybelline Brow Drama Sculpting Brow Mascara, a to nije bilo tako nedavno. Neću duljiti, čekaju vas moji dojmovi o ovome proizvodu.


Ambalaža me nije ništa posebno dojmila. Najobičnija duguljasta plastična posudica sa čepom, manjih dimenzija, u crno bijeloj kombinaciji. Čep se čvrsto zatvara, pa nema brige da će se proizvod posušiti. Na ambalaži su navedene sve informacije koje bi vas eventualno mogle zanimati što je pohvalno s obzirom da je ona dosta mala.


Aplikator mi se jako svidio. Ako pogledate recenziju prethodne maskare za obrve vidjeti ćete da je ovaj aplikator trostruko manji i neusporedivo užih dimenzija. Istina je da je upravo zbog svoje veličine možda i puno zahvalniji za korištenje od bilo kojeg aplikatora kojega sam do sada imala. Prilagođava se obliku trepavica i bez problema ćete sa njime doseći svaku dlačicu.


Ukupno je u ponudi 7 nijansi od kojih je moja 06 odnosno toplija smeđa (čokoladna) nijansa (na fotografiji izgleda hladnije nego što to uistinu jest jer nikako nisam uspjevala uhvatiti pravu nijansu).
Formula je kako navode na službenim stranicama kombinacija kreme i gela sa čime ću se u nedostatku boljeg objašnjenja složiti. Proizvod je odlično pigmentiran i brzo se suši. Ne razmazuje se i na obrvama mi potraje čitav dan. Također ne ostavlja grudice.


Učinkom na obrve sam djelomično zadovoljna. Ova maskara ih jako lijepo istakne time što ih izduži, doda boje i volumena, te obrve izgledaju puno profinjenije nego kada je ne nanesem, no ne čini gotovo ništa po pitanju njihova oblikovanja, odnosno držanja nestašnih dlačica na mjestu, te obavezno nakon nje nanosim još dodatni proizvod koji mi dlačice drži na mjestu što i nije za neku pohvalu.


Cijena za 4,2 mililitra proizvoda je 21, 90 kuna, a naručila sam ga preko Pink Pande. Nakon otvaranja, treba ga potrošiti u roku od 12 mjeseci. Oftalmološki je i dermatološki testiran. Sastojke možete vidjeti niže.


Jeste li isprobali koji Golden Rose proizvod za obrve?
Imate li kakve preporuke?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Želela sam da kupim ovu maskaru, ali nije bilo testera pa nisam znala za koju nijansu da se odlučim.
    Essence mi je pri kraju, a mislim da bi i meni odgovarala 06, tako da ću je uzeti. :)
    Šminke nikad dosta

    OdgovoriIzbriši