petak, 26. listopada 2018.

# PROIZVODI KOJI SU ME RAZOČARALI / 7 /

Danas su nam na redu proizvodi koji su me razočarali. Koliko god vi voljeli čitati ovakvu vrstu postova, zahvalna sam što ih nemam priliku često pisati jer nitko, pa tako ni ja, ne volim potratiti novac na proizvode koji mi u konačnici neće odgovarati. Dogodilo mi se nekoliko propusta za koje vjerujem da ćete htjeti preskočiti.

Krenuti ću od proizvoda za tuširanje s obzirom da su to proizvodi koje svi najčešće kupujemo. Palmolive Gourmet Chocolate Passion Body Butter Wash je tuširalica najodvratnijeg mogućeg mirisa! Neću vam moći napisati apsolutno ništa o proizvodu kao takvom jer me miris ustajale čokolade koji se širi iz ambalaže toliko odbio da ga poslije prvog korištenja više nisam taknula. Nakon više od pola godine u kupaonici još uvijek nije potrošen što govori u prilog tome da se ni ostalim ukućanima ne sviđa (kod nas gelovi za tuširanje izdrže do tjedan dana). Miris Baleine Vanilla Cream pjene za tuširanje mi se svidio unatoč tome što nisam ljubiteljica mirisa vanilije u proizvodima, no kod nje mi je problem predstavljalo zatezanje kože poslije tuširanja koje se počelo javljati nakon nekoliko korištenja što je jasan znak da mi proizvod za tuširanje nepotrebno isušuje kožu.


Farmasi Aloe Vera piling sam odlučila isprobati kada se prvi put pojavio u katalogu. Nisam imala velika očekivanja, no razočarenju koje mi je donio se nisam nadala. Naime, radi se o pilingu koji kombinira gušću kremastu formulu i malu količinu sitnih i prenježnih zrnaca. Kada ga koristite, nemate osjećaj da radite piling kože već čistite kožu gustim proizvodom koji potom morate nekoliko puta umivati sa lica da bi ga u potpunosti isprali. Uštedite 60 kuna koliko mu je redovna cijena u katalogu jer proizvod ne radi eksfolijaciju. Ako ste izrazito osjetljive kože, pa pomišljate da bi ovaj proizvod mogao funkcionirati za vas, savjetujem da proučite sastav jer postoje sastojci koji bi vam mogli smetati.


I Coriander Strength Cure šampon za slabu kosu sam kupila čim su se L´oreal Botanicals Fresh Care proizvodi pojavili kod nas. Od nekoliko kupljenih proizvoda iz ove linije, Coriander Strength Cure šampon je jedini proizvod koji mi ne odgovara. Svaka dva pranja čini da mi se kosa na tjemenu zamrsi što je pojava koja mi se nije događala od djetinjstva. Isprobavala sam ga u više navrata tijekom nekoliko tjedana i svaki put se ponavljalo isto zbog čega sam i u konačnici odustala od ovoga šampona. Botanicals Fresh Care proizvodi imaju izrazito intenzivne aromatične mirise pa pripazite ako to inače izbjegavate.


Skin Star šećerna pasta patrona za depilaciju ima vodeće mjesto među proizvodima za depilaciju za koje nećete dobiti moju preporuku. Kako se šećernoj pasti pripisuju brojne prednosti u usporedbi sa depilacijom običnim voskom, nisam uopće razmišljala hoću li je kupiti kada sam vidjela šećernu pastu u patronama koje i inače koristim za depilaciju. Čak je i način korištenja naveden na patroni bio jednak onome sa klasičnim patronama sa voskom (nanosi se u smjeru rasta dlačica, povlači u suprotnom) što sa šećernom pastom inače nije slučaj (obrnuta procedura) i za zagrijavanje treba svega par minuta što bi značilo lijepu uštedu vremena da proizvod funkcionira. Šećerna pasta u patroni mi se nije svidjela jer ne prijanja za dlačice kako treba i nemoguće ih je sve počupati bez nekoliko ponavljanja postupka na istom području. Time padaju u vodu ušteda vremena, a ni koža vam neće zahvaliti na bespotrebnom maltretiranju. 



Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda?
Koji vas je proizvod razočarao u posljednje vrijeme?
Pišite mi! :)




4 komentara:

  1. Mene je razočarao Nivea hair milk šampon,kosa mi je suha poslije njega kao i Aussie 3 minute tretman za kosu,jer mi poslije njega kosa bude kao da je od silikona

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijelim razočaranje sa ta dva proizvoda! Meni je Nivein šampon nenormalno mastio kosu :(

      Izbriši
  2. U zadnje vrijeme me niti jedan proizvod nije posebno razočarao no drago mi je da sam pročitala ovo za Baleinu pjenu jer sam je baš planirala probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti nije bed izdvojiti nekih 30-ak kuna za pjenu za tuširanje (i brijanje) probaj Dove pjenu sa ružinim uljem...ta mi je daleko draža od ove :)

      Izbriši