petak, 9. studenoga 2018.

#RECENZIJA: Essence melted chrome sjenilo za oči

Vjerujem da ste do sada već istražili mnoštvo essence noviteta koji su nam stigli na police drogerija za ovu jesensko/zimsku sezonu, a nadam se i počastili se nekima. Za mene je ovo najzanimljivija nadopuna essence asortimana do sada, a sudeći po isprobanim proizvodima i kvalitetom na zavidnijoj razini nego i jedna ranije. Odlučila sam krenuti sa recenzijom melted chrome sjenila s obzirom da je taj draguljčić bio odgovoran da se uputim u detaljno proučavanje essence stalka i otkrijem još niz proizvoda o kojima vam što skorije želim pisati.

Essence melted chrome sjenila dolaze u čvrstim plastičnim ambalažama izgleda kakvog smo već navikli gledati kada su u pitanju mono sjenila ovoga brenda. Čvrstog su zatvaranja, no zbog krhke teksture samoga proizvoda o kojoj ćemo nekoliko redaka niže, ne bih vam preporučila da ih nosite u kozmetičkim torbicama.


Chrome melted sjenila dolaze u 6 nijansi: 04 steel the look o kojoj vam danas pišem, te 01 zinc about you, 02 ironic, 03 platinum nights, 05 load me i 06 copper me. 
04 steel the look je blještava srebrna nijansa koju ćete obožavati u unutrašnjem kutu oka kao svakodnevni highlight,  kao središnji dio hladnijeg halo smokeya, ali i preko čitavoga kapka u nekim glamuroznijim prilikama. Naravno i na sve one načine koje nisam navela, a vama se svide! :)



Sjenilo ima utisnuti reljef cvijeta na površini koji se značajno gubi već prilikom prvog dodira prsta sa proizvodom izuzetno mekane i kremaste (gotovo vlažne) teksture. Formula je toliko pigmentirana da će vam biti teško u nju povjerovati znajući da ste proizvod kupili među drogerijskom ponudom i za svotu novca koju ste izdvojili. Savjetovala bih vas da pripazite da prilikom kupnje ne ugrabite oštećeni primjerak ili da ga ne oštetite noseći u vrećici jer je upravo zbog te teksture jako krhak i neće mnogo moći pretrpjeti. Pred koji dan sam kupila još dvije nijanse i uopće se ne šalim da sam ih nosila u džepu od traperica sve dok nisam stigla kući. Djelomice i zbog toga što sam nijansu 02 ironic tražila dulje od tjedan dana jer je ili nije bilo na policama ili bih naišla na posljednji razmrvljeni primjerak!



Možete ga nanositi sintetičkim kistovima (od onih koje posjedujem, najboljima su mi se pokazali Sigmini E46 i E56 kistovi), no kako bi izbjegli potencijalno rasipanje po licu i olakšali si nanošenje, služite se prstima ili mokrom tehnikom (koristiti ako želite da vas lociraju iz svemira). 
Sa ovim sjenilima obavezno je korištenje baze jer je se u suprotnom velika vjerojatnost da će se preslikavati po kapcima. Dio koji ne propuštam na svojim spuštenim kapcima kada sjenilo nanosim preko cijele površine pokretnog dijela jest da pazim da ga dobro izblendam u pregibu kako bih u tom dijelu smanjila koncentraciju proizvoda i sprječila njegovo nakupljanje te općenito ne nanosim više slojeva koji se neće fiksirati na bazu za sjenilo, a u konačnici su mi i nepotrebni jer je jedan sloj dovoljan da ovaj proizvod zasja u svom punom sjaju. 


Dugotrajnost im je jaka strana tako da vas neće razočarati nosili ih čitav dan ili ih nanijeli za ludi izlazak do ranih jutarnjih sati. Priču mogu zaokružiti činjenicom da su mi melted chrome sjenila kvalitetom daleko najbolja drogerijska mono sjenila koja sam isprobala!


Količina: 2 g
Rok upotrebe: 6 mjeseci od otvaranja
Sastav: DIMETHICONE, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SILICA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, CYCLOPENTASILOXANE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, GLYCERYL CAPRYLATE, GLYCERYL UNDECYLENATE, PROPYLENE CARBONATE, AQUA (WATER), BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, CI 77000 (ALUMINUM POWDER).
Cijena: oko 25 kn

*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali neki od essence noviteta?
Kako vam se sviđaju melted chrome sjenila?
Pišite mi! :)






4 komentara: