četvrtak, 3. listopada 2019.

#NEW IN: Kozmetička košarica od veljače do danas

Možda se sjećate da sam vam u ranijim postovima sa novitetima pisala kako bih voljela početi racionalnije trošiti na kozmetiku i prije svega isprobati sve one proizvode koji uslijed stalnih plasiranja novih proizvoda na tržište i mojih nastojanja da budem u korak sa njima nikako nisu dolazili na red. Nakon što vidite što sam kupila u protekle nešto više od pola godine (uglavnom u posljednjih mjesec do dva) vjerujem da ćete se složiti samnom kako sam u tome čak relativno dobro i uspjela. Nećete vidjeti sve proizvode preparativne kozmetike jer sam se kasno sjetila da vam nisam fotografirala proizvode za zaštitu od sunca (veći dio sam vam spomenula na Facebook stranici gdje još uvijek možete pročitati moje dojmove) niti one proizvode za čišćenje i njegu lica i tijela koje redovito koristim dulje vrijeme i koje ste već imali prilike vidjeti na blogu zbog čega današnji post većinom i čini dekorativna kozmetika. Moram priznati da mi je ovaj period bez kupovanja većih količina šminke donio olakšanje, pružio priliku da pročistim svoje ladice i počnem koristiti sve ono što je mjesecima stajalo čekajući red za fotografiranje.

Za početak krećem od dekorativne kozmetike i to od dvije palete sjenila za oči koje su i ujedno zadnje što se među ovom hrpicom našlo u mojim rukama. Već neko vrijeme sam željela kupiti Anastasia Beverly Hills Soft Glam paletu, no kupila sam je tek kada je na Danijel Cosmetics stranici snižena u pola cijene jer sam punu cijenu smatrala previsokom za tako basic nijanse koje bih mogla naći u puno pristupačnijim paletama ili među mono sjenilima. Moje iskustvo sa ovom narudžbom (kao i prethodnom) sa spomenutog web shopa bilo je u potpunosti pozitivno, no imajte na umu da internetom kruže i loša iskustva sa narudžbama ove palete, pa svakako dobro odvagnite prije kupnje. Zoevinu The Basic Moment paletu mi je donijela mama iz Njemačke i hvala joj što je cijelim putem pazila da stigne čitava doma. Jako se veselim neutralnim kombinacijama sa ovom paletom. Nedavno sam bila u Italiji, pa sam iskoristila Back 2 Mac program da svojih šest praznih ambalaža zamjenim za ruž, te sam ponovno odabrala Matte ruž u nijansi Velvet Teddy koji obožavam, a kupila sam još i Liptensity ruž u nijansi Doe, te Powder Kiss ruž u nijansi 921 Sultry Move čime sa si ispunila jednu od želja sa beauty liste želja za ovu godinu (listu možete vidjeti OVDJE). The Ordinary Serum tekući puder u nijansi 1.5 N je još jedna od želja koju sam imala dulje vrijeme uz Full Coverage verziju koju još nisam stigla isprobati i za sada ne žalim kupnju iako bi mi bolje odgovarala svijetlija nijansa. Koliko kupovinu putem interneta proizvoda kojih još nema kod nas možemo nazvati prednošću današnjeg doba, toliko je lutrija kada su u pitanju proizvodi kod kojih treba pogoditi odgovarajuću nijansu. Catrice One Drop Coverage u nijansi 003 Porcelain sam kupila kada su puštene u prodaju u želji da sa vama podijelim svoje dojmove o tom novitetu i u međuvremenu ih zagubila u ladici tako da ću ih tek sada isprobati.


Sljedeća hrpa proizvoda produkt je akcije od -50% na Douglasove proizvode zbog koje sam se odlučila isprobati neke od proizvoda preparativne kozmetike koji su me zainteresirali: Douglas Naturals Delicate losion za čišćenje, Douglas Essentials Sensory ulje za odstranjivanje šminke, te Douglas Home Spa Harmony of Ayurveda Beauty ulje, a ponovila sam i kupnju Douglas Perfect Focus Radiant seruma za oči. Caramel Nudes paletu sjenila jedva čekam fotografirati i početi koristiti jer mi se pigmentacija testera u prodavaonici učinila teškom za povjerovati.


Iz theBalma su me iznenadili *Autobalm Day2Nite paletom sjenila koja mi je posebno zanimljiva zbog njezine limene ambalažice te crnog primera koji sadrži, a kojeg jedva čekam isprobati u kombinaciji sa svim nijansama iz palete.


I za kraj, tu su još dva jako željena proizvoda: GlamGlow Supermud Clearing tretman na koji sam sasvim slučajno naletjela na odličnoj akciji u paketu sa još dva Gravitymud Firming tretmana- Purple i Pink #Glittermask od po 30 mililitara, te Gucci Bloom parfem koji sam dobila na poklon. Ako znate koliko volim GlamGlow maske (recenzije OVDJE i OVDJE) onda samo možete zamisliti koliko sam nestrpljiva isprobati i ovaj tretman.


Nadam se da vam postovi sa novitetima neće postati dosadni s obzirom na količinu koju ću i dalje nastojati držati u ovim granicama (za mene) razumnog uzmemo li u obzir koliko sam ranije trošila na kozmetiku. Sve me više počeo smetati taj trend gomilanja koji se nameće stalnim plasiranjem novih proizvoda i kolekcija od strane brendova, ali i očekivanja od blogerica da imaju goleme količine proizvoda koji sakupljaju prašinu. Ako ću svojim primjerom potaknuti i jednu osobu da nekontrolirano kupovanje stavi pod kontrolu, a ostale da razmisle o istom, meni dovoljno.
Zanima me jeste li u posljednje vrijeme kupili neki dobar proizvod koji bi željeli preporučiti, kao i postoji li neki na ovoj listi o kojem posebno želite čitati. Veselim se vašim komentarima! :)





*PR PROIZVOD

Nema komentara:

Objavi komentar