subota, 29. rujna 2018.

#RECENZIJA: E.l.f. Baked Highlighter & Bronzer Bronzed Glow

S obzirom da je E.l.f. pred više mjeseci stigao u Hrvatsku, te ga sada možete kupiti u velikom broju Bipa poslovnica, vjerujem da ćete voljeti znati koje proizvode valja isprobati, a koje eventualno preskočiti. Prvi proizvod E.l.f. brenda koji sam isprobala je Baked Highlighter & Bronzer u nijansi Bronzed Glow o kojem ću vam danas pisati. 

Prvo što kod E.l.f. proizvoda želim pohvaliti jest to što ih je većina upakirana u kartonske amblaže i zaštićena naljepnicama od otvaranja. Na ambalaži sam našla sve informacije koje su me zanimale o ovom proizvodu, a sa kojima ću upoznati i vas kroz ostatak posta.


Plastična ambalaža proizvoda zadovoljavajuće je kvalitete sa čepom čvrstog klik zatvaranja, jednostavnog, da ne kažem čak pomalo nezanimljivog i već previše puta viđenog izgleda među drogerijskom ponudom. Nedostatak ove ambalaže je po meni nepostojanje pregrade između bronzera i highlightera zbog čega apliciranje zahtijeva manji kist i određenu pažnju. 

 Ovo iz E.l.f.-a kažu o svom proizvodu:


Ovaj proizvod sadrži bronzer i highlighter u pečenom obliku. Nijansa je Bronzed Glow i ako sam proučavajući došla do točnog zaključka, ovo je jedina nijansa u asortimanu gdje se u kombinaciji nalaze bronzer i highlighter (postoji još kombinacija rumenila i highlightera, te zasebna pečena rumenila, bronzeri i highlighteri). Pečena i suha tekstura po otvaranju zahtijevati će da skinete gornji sloj proizvoda koji bi vas na prvu mogao ostaviti ravnodušnima.


Bronzer se nakon početnog razočaranja gore spomenutim slojem pokazao omiljenim ovoga ljeta. Radi se o srednje pigmentiranom, toplom bronzeru sa sitno mljevenim česticama sjaja predivnog izgleda na koži koji će odgovarati i svijetloj puti. Teksturom nije premekan, pa je teže pretjerati zbog čega  je odličan za svakodnevno korištenje. Sa lakoćom se blenda i može se nadograđivati u više slojeva.

Highlighterom sam također zadovoljna. Kako sam bronzer često koristila, događalo mi se da određene periode ne koristim ni jedan drugi highlighter baš zbog praktičnosti što se oba proizvoda nalaze u jednoj ambalaži. Neutralne je, šampanjac nijanse sa fino mljevenim česticama sjaja koje se ističu na licu. Nijansa je svijetla, pa lijepo pristaje i svijetloj puti. Nešto je mekše teksture i jače pigmentacije od bronzera, pa bi ga možda trebali preskočiti ako volite suptilnije highlightere. Sa lakoćom se blenda, za dnevnu šminku će vam biti sasvim dovoljan sloj nanesen lakom rukom, dok ćete u slučaju da ga poželite nadograditi dobiti hvale vrijedan rezultat za ovako pristupačan drogerijski proizvod.

Oba proizvoda se dugo zadržavaju na licu, te mi nisu izazivala reakcije.


Swatchevi su rađeni iz gornjeg manje pohvalnog sloja proizvoda, pa imajte na umu da ćete dobiti nešto jaču pigmentaciju od one koju prikazuje fotografija. Ovdje vidite kako se proizvodi, posebice highlighter, lijepo uklapaju u svijetlu put.


Cijena za 5,2 grama proizvoda sa rokom upotrebe 12 mjeseci od otvaranja iznosi oko 40 kuna.
Sastojke možete vidjeti ispod.


*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali koji E.l.f. proizvod?
Pišite mi! :)





4 komentara:

  1. Swatchevi izgledaju predivno, iako me na prvu takvi proizvodi gotovo nikada ne privlače!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ni na prvi dodir nije bio pretjerano privlačan, a onda mi se toliko svidio da sam ga koristila cijelo ljeto :)

      Izbriši