srijeda, 3. listopada 2018.

#NEW IN: dekorativa i preparativa / 32 /

I evo me ponovno sa new in postom nakon dva mjeseca. Primjećujem kako mi popuštanje sa kupovinom nove kozmetike pozitivno utječe na smanjivanje hrpe nagomilanih proizvoda za fotografiranje i pisanje nekih recenzija koje sam odavno planirala objaviti, pa se nadam da ću još neko vrijeme nastaviti u tom svijetlu. Bar koliko to bude moguće s obzirom da nam stižu mnoge zanimljive jesensko/zimske kolekcije i listopadsko rođendansko raspoloženje koje me uvijek potakne da si kupim koju sitnicu više.

Na prvoj fotografiji možete vidjeti sve što sam kupila od dekorativne kozmetike tijekom kolovoza i rujna. L.O.V proizvode-  Fatal Muse tekući ruž u nijansi 790 Dark Revenge te Heartful Healthy Glow rumenilo u nijansi 060 Tempting Grape sam dobila uz časopis Ljepota i zdravlje i za sada mogu reći da su oba ugodno iznenađenje. Farmasi olovke za usne (nijanse 201, 204, 223, 226 i 227) su kupljene uoči izlaska iz asortimana kada im je cijena bila nešto niža nego uobičajeno i već su provjereno dobre zbog čega se nadam da olovkama u novim ambalažama nije mijenjana formula. Poželjela sam isprobati i Fit me! korektor, no od kada sam ga kupila još uvijek nije stigao na red. Essence metal shock tekuća sjenila (01 solar explosion, 02 stars & stories, 03 galaxy rocks) sam kupila u želji da zamjenim Catrice Liquid Metals kojima mi je protekao rok, no ne mogu reći da su im se za sada pokazali kao dostojna zamjena (RECENZIJA). Planiram vam pisati o njima kada ih u potpunosti isprobam kao i o essence melted chrome tekućem ružu u nijansi 01 sweet tin iz nove jesensko/zimske kolekcije kojeg sam posljednjeg kupila.


Od essenca sam dobila apsolutno predivan *paket jesensko/zimskih noviteta. Neću se zadržavati na nabrajanju sadržaja jer sam se vrijedno bacila na fotografiranje i isprobavanje svih proizvoda koje nisam odlučila proslijediti vama u nekom od slijedećih darivanja te ćete u skorije vrijeme već čitati  recenzije nekih. Ne znam za vas, ali meni je ovo jedna od najzanimljivijih essence sezonskih zamjena asortimana ikada! :)


Tko je isprobao neki od *Elemis proizvoda, vjerojatno će se složiti da su to proizvodi zaista vrijedni pažnje. Uskoro vam pišem o čitavoj Elemis White Brightening liniji, a nakon toga krećem sa isprobavanjem proizvoda koje vidite na fotografiji- Hydra Boost seruma te kupke za tijelo. Proizvode iz seta sa fotografije sam već ranije imala prilike koristiti tako da će ovo biti prilika da i vas upoznam sa njima. Kliknete li na post sa ljetnim favoritima koji uskoro planiram objaviti, moći ćete čitati o Cellular Recovery Skin Bliss kapsulama koje sam potrošila netom prije nego li je ovaj set došao u moje ruke (zamislite samo tu radost kada sam otkrila novo pakiranje kapsula koje su nešto vanzemaljsko!). Kako ne biti zahvalan kada vam je koža mažena sa ovakvim proizvodima.


Dm mi je poslao *Balein šampon i regenerator sa manuka medom za oštećenu kosu. Kako svoju kosu trenutno ne mogu smjestiti pod pojam oštećene kose, a mama je poželjela isprobati ove proizvode, proslijedila sam ih njoj. Miris proizvoda će vam se jako svidjeti ako volite med!


Ponovila sam kupnju SVR Sun Secure blura za lice (RECENZIJA) jer nakon što sam ga isprobala ni jedan drugi proizvod za zaštitu lica od štetnog sunčevog zračenja nije dolazio u obzir u što ćete se i sami uvjeriti ako ga isprobate. Replay Signature Secret dijelim sa mamom dok mi je Bruno Banani Daring Woman poklonio dečko. Nakon više godina što sam imala do dva parfema u kolekciji i ne preveliku želju da ih mijenjam, ponovno mi se javlja želja za otkrivanjem novih mirisa. Imate li vi takve faze?


*PR PROIZVOD

O kojim bi proizvodima voljeli čitati?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Voljela bih čitati o Essence novitetima i Elemis proizvodima

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam takva kada je riječ o parfemima! Jedva čekam recenzije svih proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši